Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر علوم از ضرورت بازنگری در آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر با هدف ارائه خدمات بهتر و تطبیق با مقررات آموزشی جدید وزارت علوم خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، نشست ستاد مرکزی شاهد برگزار شد. مجتبی صدیقی در این نشست، با اشاره به ابلاغ مقررات آموزشی جدید توسط وزارت علوم در تمام مقاطع تحصیلی در سال ۱۳۹۷ گفت: آیین نامه موجود تسیهلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر مطابق مقررات سال ۱۳۹۴ است و باید اصلاح و به روزرسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حمایت‌های آموزشی هدفمند و موثر به منظور ارتقای بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر را ضروری دانست و گفت: برای این امر برگزاری کلاس‌های تقویتی و انتخاب استاد مشاور را به دانشگاه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

معاون وزیر علوم همچنین ایجاد سامانه یکپارچه برای گزارش‌گیری وضعیت تحصیلی و نیز رصد وضعیت آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقایسه با سایر دانشجویان دانشگاه‌ها را ضروری دانست.

رئیس سازمان امور دانشجویان، تکریم عزتمندانه و همچنین تشویق دانشجویان شاهد و ایثارگر ممتاز در دانشگاه‌ها را از جمله برنامه‌های ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها بیان کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز