Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه خراسان جنوبی گفت: مر به معروف، معرفی معروف‌ها، یادآوری رشادت‌های شهدا و دفاع مقدس، پاسداشت و تجلیل از مقام شهدا از جمله اهداف برگزاری یادواره شهدا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی صبح امروز در یادواره سردار شهید محمود کاوه و شهدای عملیات کربلای2 گفت: حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به تفصیل در مناسبت‌‎های گوناگون به وظایف مردم در قبال شهدا اشاره کرده و آن‌ها را برشمرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم.

فرمانده سپاه خراسان جنوبی با بیان این‌که وظیفه مسئولان نظام در قبال خون شهدا و خانواده‌هایشان، مهم و اثرگذار است گفت: همه شهدا و شهید کاوه و دو هزار شهید استان با بصیرت و نصب‌العین قراردادن شخصیت و زندگی شهدای دشت نینوا به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند.

سردار قاسمی با بیان این‌که چرا یادواره برگزار می‌کنیم تصریح کرد: امر به معروف، معرفی معروف‌ها، یادآوری رشادت‌های شهدا و دفاع مقدس، پاسداشت و تجلیل از مقام شهدا از جمله اهداف برگزاری یادواره شهدا است.

در ادامه این مراسم، آقای رحمان‌دوست از رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات پرداخت.

خواهر شهید کاوه نیز در ادامه این مراسم گفت: شهید کاوه تربیت‌شده مکتب و دانش‌آموخته کلاس مقام معظم رهبری است.

وی درباره شاخصه‌های شهید کاوه با بیان این‌که شهید کاوره به جای حرف‌زدن، مرد عمل بود اظهار کرد: از خودگذشتگی، دلسوزی برای مردم و این‌که همیشه علمدار و جلو‌دار بود، از دیگر ویژگی‌های شهید کاوه است.

خواهر شهید کاوه افزود: اگر محمود کاوه اکنون در قیدحیات بود، قطعا همیشه در خط مقدم مبارزه با استکبار حاضر بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید کاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب