Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:46:56 GMT

بانک توسعه تعاون عملگراست

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۴۷۷۹

بانک توسعه تعاون عملگراست

بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه‌ای در انجام رسالت و وظایف محوله و تکلیف ابلاغی در مواجهه با مشتریان، عملگرایی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بانک توسعه تعاون، سعید معادی معاونت استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون که صبح امروز به مناسبت هفته تعاون به استان قم سفر کرده بود در دیدار با کارکنان این استان ضمن اعلام مطلب فوق اظهارداشت: بانک توسعه تعاون اگرچه از زمره بانک‌های دولتی کوچک قلمداد می‌گردد و لیکن در خلال فعالیت یازده ساله قابلیت و ظرفیت‌های قابل ‌قبولی را از خود بروز داده است و این اتفاق موجب شده  تا زمینه‌ساز افزایش میزان اعتماد توسط تصمیم‌گیرندگان به این بانک و واگذاری مسئولیت و عاملیت طرح‌های ملی و استفاده از قابلیت و ظرفیت بانک توسعه تعاون در مقوله‌های کلیدی و مهم از جمله کمک به تولید و اشتغال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معادی کمیت و کیفیت را لازم و ملزوم عملیات اجرایی در سطح شعب و استان‌ها یاد کرد و در این‌باره گفت: این امر مهم حاصل دانش‌آموزی، تجربه و مهارت‌اندوزی، توسعه ذهنی و اجرایی و تقویت اخلاق و رفتار حرفه‌ای است که به‌تدریج و براساس منطق شکل می‌گیرد.

معاونت استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون فلسفه وجودی هر سازمان و هر بنگاه اقتصادی و ضمانت مانایی و پایداری آن را مردم و مشتریان دانست و در این‌باره خاطرنشان کرد: یک رکن اصلی و مهم در فعالیت سازمان که منجر به خدمات‌رسانی کیفی و رضایت‌مندی مردم و مشتریان می‌شود سرمایه انسانی است و بی‌تردید فرهنگ و رفتار سازمانی توام با هم‌افزایی و داشتن اهداف مشترک سازمانی و مسئولیت‌پذیری می‌تواند تصویر مناسبی را از سازمان به مشتریان منعکس و در نهایت زمینه ایجاد ارتباط موثر و کیفی و ماندگار را بین سازمان و مشتریان ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه هر استان مزیت و ظرفیت‌های اقتصادی مختص به خود را دارد گفت: کشف و شناسایی همراه با ایجاد و افزایش ظرفیت‌ها فضای بهتری را برای فعالیت یک کسب و کار فراهم می‌سازد و بانک توسعه تعاون از این قاعده مستثنی نیست که لازم است کارکنان با برنامه‌ریزی و ابتکار عمل با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، توانمندی بیشتری را در جهت امکان خدمات‌رسانی احصاء نمایند.

در این سفر احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب و محمد اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی که وی را همراهی می‌کردند علاوه بر بازدید از شرکت تعاونی گرانول معصوم قم و شرکت گلریز قم، از ۴ شعبه مرکزی، ولایت، معصومیه و مطهری استان قم نیز بازدید بعمل آوردند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون سعید معادی بازاریابی بانک توسعه تعاون ظرفیت ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: تا کنون حدود ۶۰ هزار تن گندم از شهرستان‌های جنوبی فارس خریداری شده و تا پایان برداشت گندم مراکز خرید تضمینی شبکه تعاونی‌های روستایی و تولید فعال خواهند بود.
سیدکاظم موسوی افزود: زیر ساخت‌های لازم در ۱۰۰ مرکز تعاون روستایی به منظور تحویل و خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان ایجاد شده است.
او گفت : نرخ خرید تضمینی گندم معمولی بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری برای سال زراعی جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای گندم دوروم ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: پارسال ۶۱۸هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵هزار تومان خریداری شده است.

دیگر خبرها

  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت