Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: نظر به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و حمایت سخیف سردمداران فرانسه به بهانه آزادی بیان، مردم انقلابی ایران اسلامی این اقدام ننگین را محکوم خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع خبرنگاران با بیان محکوم کردن این اقدام ضد انسانی و ضد توحیدی گفت: سردمداران استکبار هر از چند گاهی با توهین به مقدسات مسلمین احساسات جهان اسلام را جریحه دار می سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمودی افزود: این اقدامات سخیف نه تنها از محبوبیت پیامبر اکرم (ص) وجاذبه اسلام نخواهد کاست ، بلکه نشانه ضعف و زبونی و درماندگی مستکبران و عوامل آنان است و نفرت پیروان ادیان توحیدی و مسلمان از آنان افزایش خواهد داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران فردا پنجشنبه ۲۰ شهریور در تجمع محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص) و قرآن حضور خواهند یافت.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: این مراسم ساعت ۵ عصر و با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اهانت به پیامبر اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ساعت ۸ صبح پنجشنبه، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن اطلاعیه شماره 2 مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

انتخابات مجلس|رأی‌گیری در 60درصد شعب «الکترونیکی» انجام می‌شود

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (70) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 1403/2/20 به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی(نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد