Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@05:35:22 GMT

بسیجیان سبزوار ۲۵ مدرسه را بازسازی کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۴۹۶۵

بسیجیان سبزوار ۲۵ مدرسه را بازسازی کردند

مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار گفت: بسیجیان این شهرستان ۲۵ مدرسه را طی تابستان امسال در قالب فعالیت‌های بسیج سازندگی در مناطق محروم این شهرستان بازسازی و رنگ‌آمیزی کردند.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار عبدالله استیری اظهار کرد: رنگ آمیزی و بازسازی این مدارس در قالب طرح هجرت دانش آموزی با به کارگیری دو هزار و ۱۵۰ نفر  - روز فعالیت دانش آموزان صوت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خیران سبزواری نیز در مرمت و بازسازی این مدارس واقع در مناطق محروم و حاشیه شهر سبزوار مشارکت کردند.
مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار گفت: همچنین تابستان امسال گروه‌های جهادی سبزوار با اعزام به مناطق عشایری و روستایی تعدادی از منازل مسکونی آنها را نوسازی کردند.
استیری افزود: با برگزاری اردوهای جهادی علاوه بر اقدامات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشت و درمان در مناطق محروم، روحیه خدمت و کار جهادی نیز نهادینه می‌شود.
منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدرسه بازسازی بسیجیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم