Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازدید از محله شوش که با حضور دادستان تهران انجام شد، گفت: یکی از دغدغه‌های پلیس پاکسازی شوش، مولوی، هرندی و دروازه غار است و با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون معابر، پارک‌ها و خیابان‌های مناطق الوده از وجود معتادان متجاهر پاکسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نیروی انتظامی در راستای پاکسازی شوش، مولوی و هرندی تاکنون 937 عملیات را به مرحله اجرا درآورده است.

سردار رحیمی با تأکید بر این مطلب که پلیس هیچگاه از پاکسازی این مناطق خسته نشده گفت:‌اگر چه شیوع کرونا مشکلاتی را ایجاد کرد اما کار جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر هیچگاه تعطیل نشد؛‌ هرچند برخورد با این افراد نیاز به عزم جدی دارد اما برای نگهداری معتادان متجاهر نیاز به ظرفیت 10 هزار نفری داریم.

فرمانده انتظامی پایتخت افزود: هفته پیش در عملیاتی بالغ بر 200 سارق را که معتاد متجاهر بودند دستگیر کردیم و حدود 150 کیلو موادمخدر کشف کردیم.

وی افزود: حدود 135 منزل را در این محدوده حدود یکسال است که پلمب کرده ایم که 830 اتاقک داشتند.

سردار رحیمی ادامه داد: چرا این منازل مجدداً باید باز شوند؟ توقع داریم مسوولان مربوطه در این رابطه کمک کنند تا این مناطق پاکسازی شوند.

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد: افراد زیادی روزانه برای دریافت متادون به مراکز D.I.C در این مناطق مراجعه می‌کنند؛ این مراکز باید به حاشیه شهر منتقل شوند و توقع داریم برخی خوابگاه‌ها از این مناطق جمع‌آوری شوند چرا که این خواسته مردم این محلات است؛ ما نمی‌گوییم مراکز تحویل داروی ترک اعتیاد و گرمخانه‌ها و… تعطیل شود، بلکه خواستار تغییر مکان انها از داخل شهر به حاشیه شهر هستیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: بالغ بر یک سال و هشت ماه از طرح پا‌ک‌سازی این مناطق می‌گذرد، پارکهای این مناطق زمانی محل جولانگاه صدها معتاد متجاهر، تعزریقی و خرده‌فروش مواد مخدر بود اما اکنون وضعیت به مراتب بهتر شده است.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده انتظامی پایتخت سردار حسین رحیمی پاکسازی شوش، مولوی و هرندی وجود معتادان متجاهر و خرده‌فروشان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی پایتخت سردار حسین رحیمی پاکسازی شوش مولوی و هرندی فرمانده انتظامی پایتخت معتادان متجاهر پاکسازی شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اردستنان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۱ نفر معتاد متجاهر از سطح محلات هدف جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی و با انجام کار دقیق اطلاعاتی نیز تعداد ۲۲ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6097189

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند