Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، سید سلمان ذاکر در جلسه امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری درباره افزایش قیمت خودرو در بازار اظهارداشت: اگر وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت اکنون وزیر داشت،  به مشکلات گرانی خودرو دچار نمی‌شدیم تا حداقل قیمت یک خودرو به ۱۲۰ میلیون تومان برسد.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به سازمان بورس تصریح کرد: شورای عالی بورس، هیات رئیسه، رییس، ‌بازرس و حسابرس دارد و مگر این افراد برای حفظ ارزش بورس مصالح کشور قسم یاد نکرده و تجربه کافی ندارند؟

وی با تاکید بر اینکه باید پس از ترغیب مردم به سرمایه گذاری در بورس، این نهاد مدیریت می شد، افزود: بورس یک نهاد غیر دولتی است و اینکه یک شبه بازار بورس ضرر کند باید قوه قضائیه و سازمان بازرسی به این مسئله ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم کنترل رشد نقدینی، تولید و اشتغال را منحرف کرد

محمودعباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر نیز با اشاره عدم کنترل رشد نقدینی گفت: این موضوع سبب شده رقمی حدود سه میلیون میلیارد تومان از بخش مولد تولید و اشتغال منحرف شده و به سمت سوداگری، بازارخودرو، ارز و طلا، سرازیر شود تا مستضعفان هر روز مستعضف‌تر و اغنیا هر روز غنی‌تر شوند و  شکاف طبقاتی بیشتر شود.

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه مردم برای احقاق حقوق خود در بین جناح‌های سیاسی، یاوری ندارند، افزود: مردم می‌بینند که بیشتر مسوولان به دنبال تریبون و منافع خود هستند در حالی که ما از مردم حقوق می گیریم و باید مدافع مردم باشیم. ولی وقتی حق ضعفا در بین است آن را ضایع کرده و زمانی که حق خودمان در بین است آن را  مطالبه می‌کنیم.

وی سوال از رییس جمهور را حق نمایندگان دانست و خاطرنشان کرد: حق نمایندگان است که درباره مشکلات مردم از جمله خودرو،  بورس،  ارز و مسکن از رییس جمهور سوال شود. زیرا ما نمایندگان مامور و مسوول هستیم.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی نرخ ارز سید سلمان ذاکر مجلس یازدهم خودرو مسکن قوه قضاییه بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نرخ ارز مجلس یازدهم خودرو مسکن قوه قضاییه بورس مجلس شورای اسلامی نرخ ارز مجلس یازدهم خودرو مسکن قوه قضاییه بورس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند