Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: طبق صحبت هایی که با اسکوچیچ داشتم، ایده های خوبی برای تیم ملی دارد و بدون شک اتفاقات خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران خواهد افتاد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان صحبت‌هایی را در مورد شرایط فوتبال ایران انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

*وضعیت تیم ملی و شرایط حضورمان در رقابتهای جام جهانی را چطور ارزیابی می کنید؟

کادر فنی کار خیلی سختی دارد تا تیم ایده آل خود را انتخاب و بچیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست داشتیم برای شهریور ماه دو بازی دوستانه در روزهای فیفا برگزار کنیم که فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای از لغو بازیهای "فیفا دی "خبر داد و این شرایط را سخت کرده است. دوری ما از لحاظ تیم بودن باعث خواهد شد تا مسیر سختی را طی کنیم و به خواسته خود که همانا حضور در جام جهانی است برسیم. مطمئنم طبق صحبتهایی که با اسکوچیچ داشتم، ایده های خوبی برای تیم ملی دارد و بدون شک اتفاقات خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران خواهد افتاد. او دوست دارد به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند و تیم بزرگی بسازد که مردم به آن افتخار کنند، مانند تیم ملی در زمان کی‌روش. امیدوارم در اردوی مهرماه تیم ملی بچه ها را ببینیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

هدف امروزتان چیست؟ سومین جام جهانی پیاپی؟

بدون شک ایران در جام جهانی 2022 حضور خواهد داشت و قطر باید منتظر ما باشد. اگر قرار است 4 تیم به جام جهانی بروند یکی از آن چهار تیم ، تیم ملی فوتبال ایران است. ایران قدرتی است که سالهای سال نشان داده موفق بوده و در حال رشد است.4 بازی سخت داریم و دو بازی از آن 4 بازی بسیار حیاتی و حساس است. امیدوارم با کمک هواداران بتوانیم موفق باشیم و دل مردم را شاد کنیم. اما اگر کرونا تا سال دیگر باشد باید تلاش بیشتر کنیم و با دعای خیر مردم صعود کنیم. امیدوارم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

* تجربه شیرینی که در بازی ایران و پرتغال رخ داد.چطور پنالتی یکی از بهترین بازیکنان جهان را مهار کردید؟

تا ساعت 2 نصفه شب بیدار می ماندم تا بتوانم ضربات پنالتی رونالدو را آنالیز کنم. رونالدو طی ماه های قبل از جام جهانی بیشتر ضرباتش را به یک سمت و جهت زده بود. من بر اساس آنالیزی که انجام داده بودم به سمت پنالتی رونالدو شیرجه زدم و توپ را مهار کردم. وقتی دیدم طی چند بازی اخیر حتی در دیدار برابر اسپانیا پنالتی رونالدو به کدام سمت زده شده تصمیمم را گرفتم که به همان سمت شیرجه بزنم. اگر دقت کنید می بینید حتی از پشت خط جلو آمدم و شیرجه زدم و توپ را مهار کردم که داور به خاطر شیرجه بلندم پنالتی را تجدید نکند. با این کارم دل میلیونها ایرانی را شاد کردم.

*شرایط در بلژیک چگونه است؟

حدود 2 ماه است که در این کشور به سر می برم.شرایطی که در بلژیک است، بسیار مطلوب است. حضور در این تیم به من کمک خوبی خواهد کرد. انگیزه بالایی دارم تا عملکرد موفقی در این کشور داشته باشم. خیلی سخت است که در اروپا حضور داشته باشی و نوع متفاوتی از تمرینات، زمین و امکانات را تجربه کنی. تجربه حضور در اروپا و حتی نوع تمرینات بسیار متفاوت تر از آسیا است. اینجا سرعت تمرین بسیار بالا است و بدون شک حضورم در این کشور باعث خواهد شد تجربیات بالاتری را به دست آورم./ سایت فدراسیون فوتبال

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خوبی برای تیم ملی جام جهانی بدون شک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام است. پس از ناکامی‌های هفته‌های اخیر امیدهای قرمزها برای کسب قهرمانی به پایین‌ترین حد خود رسیده و آنها فقط به دنبال این هستند که با پیروزی در بازی‌های باقیمانده فصل را به شکلی خوب به پایان برسانند. یورگن کلوپ با شرکت در نشست خبری پیش از دیدار روز یکشنبه، در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

رویارویی با تاتنهام؟
من انتظار بازی مقابل یک تیم خوب را دارم. آنها دیشب چلسی را تحت فشار قرار دادند و چند موقعیت خوب خلق کردند. اگر درست دفاع نکنید آنها می‌توانند به شما گل‌های زیادی بزنند. سون در جلو یک بازیکن خطرناک است، گزینه‌های دیگر هم هستند و اگر غفلت کنید توپ را در درون دروازه‌تان می‌بینید.

احساس‌تان در مورد بازی‌های آخر در باشگاه؟
تاکنون به این فکر نکرده‌ام. مجبور شدم چیزهای زیادی را امضا کنم و فعلا زمانی برای فکر کردن به آخرین بازی‌ام پیدا نکرده‌ام. بازی‌های باقیمانده زمان خوبی برای خداحافظی با هواداران است. البته ما روی بازی تمرکز کرده‌ایم و اولویت اصلی پیروزی است.

به مدیریت در فوتبال فکر کرده‌اید؟
هرگز به این فکر نکرده‌ام. آنها نیاز به افرادی با سن مناسب و تجربه کافی و شناخت از تجارت دارند. تصور کنید من رئیس فیفا شوم، شغل خوبی است و درآمد خوبی دارد، به همین دلیل است که افراد به سمت آن می‌روند، اما من نه.


درگیری‌تان با صلاح؟
مسئله کاملاً حل شده است، هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد.
اگر ما اینقدر با هم آشنا نبودیم، مطمئن نیستم که چگونه با این موضوع برخورد می‌کردیم. اما با احترام به یکدیگر حل شد و واقعاً مشکلی وجود ندارد.

آینده صلاح در لیورپول؟
باید به این مسئله عادت کنید که این موضوع مربوط به من نیست. او فوق‌العاده است اما من نباید درباره‌اش صحبت کنم، افراد دیگر این تصمیم را خواهند گرفت. من فرد مناسبی برای بحث درباره این موضوع نیستم. من فقط سعی می‌کنم به تیم و بازیکنان برای آینده باشگاه کمک کنم. این نوع تصمیمات اما به عهده دیگران است.

شکست دیشب استون ویلا و احتمال نبودن هیچ تیم انگلیسی‌ای در فینال‌های اروپایی؟
به‌نظر وقت این است که از خودمان بپرسیم آیا زمان کم کردن فشردگی بازی‌های برای باشگاه‌های انگلیسی نیست؟ اینکه تیم‌های انگلیسی در هیچ فینالی در اروپا نیستند به معنای کیفیت کم آنها نیست. لیگ برتر اورریتد نیست. بلکه به دلیل فشردگی بازی‌هاست. در فصل آینده دو بازی دیگر هم به لیگ قهرمانان اضافه می‌شود و به‌نظرم باید دو بازی از جام اتحادیه کم کنید. زمان این است که دوباره به نفع فوتبال تصمیم بگیرید، این توصیه‌ای است از یک پیرمرد که در حال ترک اینجاست. اگر مردم همیشه فوتبال نبینند هم مشکلی نخواهند داشت و با هر از گاهی فوتبال ندیدن زنده می‌مانند.

دیگر خبرها

  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!