Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ضرابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرین این تیم از مدت‌ها قبل با حضور بازیکنان بومی و غیربومی و زیر نظر کادرفنی طبق برنامه و بدون مشکلی پیگیری شده است .

وی با قدردانی از  مسوولان دانشگاه یزد در حمایت و همراهی خوب از این تیم ادامه داد: با آمادگی مناسبی که با انجام تمرینات مستمر بدست آمده امیدواریم برای نخستین باز جزو سه تیم اول لیگ باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های دانشگاه یزد و هیات اردکان ۲ نماینده استان در لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور (فصل ۹۹) با رعد پدافند هوایی قم، ذوب‌روی صبای زنجان، شهرداری شهربابک، شهرداری فومن و فولا مبارکه سپاهان اصفهان هم گروه شدند.

هفته اول مسابقات فردا (پنجشنبه) ۲۰ شهریورماه جاری آغاز می‌شود و تیم‌های دانشگاه یزد و هیات اردکان به ترتیب بیرون از خانه با رعد پدافند هوایی قم و ذوب‌روی زنجان دیدار می‌کنند.

آمار ورزشکاران بدمینتون استان یزد که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آنها طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

استان یزد با یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه در ۱۰ شهرستان دارد.

برچسب‌ها بدمینتون یزد اردکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بدمینتون یزد اردکان بدمینتون یزد اردکان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: رویکرد این جایزه نسبت به سال گذشته متفاوت است و علاوه بر معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر به ستاد ملی جمعیت، مرحله استانی این رویداد با هدف حل بحران جمعیت و هوشیارسازی جامعه برگزار خواهد شد.
مفتح زاده افزود: سال گذشته استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر در حوزه جمعیت و جوانی کشور قرار گرفت و امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی این رتبه امسال هم محقق شود.
او ادامه داد: این رویداد در هفت محور خانواده برتر، رسانه برتر، دستگاه اجرایی برتر، مدیر برتر، مؤسسات غیر دولتی برتر، نهاد مردمی برتر و نخبگان و متفکران برتر در حوزه جمعیت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت