Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال  برای عمران و آبادی مناطق محروم استان خبر داد. - اخبار استانها -

دارا کریمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری برای مناطق محروم بویراحمد، باشت و کهگیلویه اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری 200میلیارد ریال برای عمران و آبادی مناطق محروم استان اختصاص یافت که 50 درصد در نیمه اول و مابقی نیز در نیمه دوم اختصاص می‌یابد.

حضور وزیر جوان در زنجان؛ آیا آذری‌جهرمی توان رفع مشکلات اینترنت روستاها و شهرهای قطب آی.تی کشور را دارد؟60 میلیارد تومان برای آبرسانی و اصلاح شبکه آب روستایی به استان قزوین اختصاص یافتاعطای تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی در زنجان آغاز شد

کریمی‌نژاد با اشاره به معرفی پروژه‌های نیمه اول به دفتر مناطق محروم رییس جمهوری، ابراز کرد: از این محل برای احداث جاده مورزرد به تاکسیسه 13 میلیارد ریال، جاده بردپهن-موشمی-چاهن 23 میلیارد ریال، کتابخانه زیلایی 6 میلیارد ریال، احداث مدرسه موشمی 7 میلیارد ریال و آب کشاورزی برآفتاب 4 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و امور شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین از محل این اعتبارات 10 میلیارد ریال برای جاده پیچاب باشت و مابقی برای جاده‌های بخش دیشموک کهگیلویه منظور شده است.

کریمی‌نژاد ادامه داد: همچنین در نشست استاندار و مجمع نمایندگان یک هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شد که مقرر شد در روزهای آینده تفاهم نامه و شیوه ارائه این تسهیلات تدوین شود.

انتهای پیام/541/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندگی روستایی زندگی روستایی کهگیلویه و بویراحمد میلیارد ریال مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد