Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی و آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی شهریور ماه دانشگاه آزاد اسلامی در دو نوبت صبح و عصر پنج شنبه 20 شهریور و نوبت صبح جمعه 21 شهریور ماه برگزار می شود.

آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی صبح پنج شنبه 20 شهریور ماه در 12 حوزه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی در دو نوبت عصر پنج شنبه 20 شهریور و صبح جمعه 21 شهریور در 16 حوزه برگزار می شود.

کلید اولیه سوالات آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی بعد از ساعت 17 روز جمعه مورخ 99/6/21 در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در دسترس قرار خواهد گرفت.

مهلت ارسال اعتراض به کلید سوالات، بعد از اعلام کلید اولیه فقط از طریق سامانه sanjeshp.ir از مورخ جمعه 21 شهریور تا روز یکشنبه 23 شهریور ماه است.

همچنین کلید آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی بعد از برگزاری آزمون از طریق سامانه www.azmoon.net منتشر خواهد شد. داوطلبان در صورت اعتراض به سوال یا کلید آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی می توانند حداکثر تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه 23 شهریور صرفاً از طریق سامانه فوق نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

پس از پایان مهلت های فوق هیچگونه اعتراضی در خصوص این آزمون ها پذیرفته نخواهد شد.

آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی و آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی هر سال تحصیلی در دو نوبت شهریور و بهمن ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

167 / 167 دامپزشکی پیش کارورزی علوم پایه آزمون جامع

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دامپزشکی پیش کارورزی علوم پایه آزمون جامع آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی جامع علوم پایه و پیش کارورزی برگزار می شود شهریور ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی در حال برگزاری است.

کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز برگزار می‌شود.

آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا برگزار می‌شود.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

آزمون پذیرش دانشجو-معلم در سال ۱۴۰۳ دریک نوبت و به صورت یک دفترچه مجزا و همزمان با نوبت اول آزمون سراسری برگزار می‌شود.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبان در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

 

دیگر خبرها

  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور۱۴۰۳ اعلام شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود
  • کلید اولیه کنکور ۱۴۰۳ سه شنبه منتشر می شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • کنکور علوم تجربی صبح امروز‌ برگزار شد
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • نوبت اول آزمون سراسری با رقابت ۵۸۴ داوطلب در کیش
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳