Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:37:17 GMT

استاندار تهران: شرایط کرونا در تهران قرمز است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۵۸۱۵

استاندار تهران: شرایط کرونا در تهران قرمز است

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت کرونا در استان تهران گفت: براساس گزارشی که به دست ما رسیده تا روز گذشته ۳۱۰۰ نفر در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند که از این تعداد ۱۰۵۰ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

وی افزود: تعداد مرگ و میر قطعی ناشی از کرونا در روز سه شنبه ۳۶ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران درباره رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی به ویژه مترو گفت: استفاده از ماسک در مترو بالای ۹۵ درصد است و شهروندان این مساله را به خوبی رعایت می‌کنند، ‌اما فاصله‌گذاری اجتماعی به دلیل جمعیت زیاد در مترو نمی‌تواند به خوبی رعایت ‌شود که این مساله اجتناب‌ناپذیر است.

محسنی بندپی در خاتمه درباره تامین واکسن آنفلوآنزا برای استان اظهار کرد: با شروع پاییز و افزایش بیماری‌های تنفسی و ریوی و شیوع آنفلوآنزا این نگرانی وجود دارد که با افزایش روند بیماری کرونا و یا بستری شدگان روبرو شویم اما با تدابیری که اتخاذ شده است و افزایش توزیع واکسن آنفلوآنزا نسبت به سال گذشته این امیدواری وجود دارد که بتوانیم بیماری آنفلوآنزا را مدیریت کنیم و کرونا را نیز با رعایت پروتکل‌ها، ‌فاصله گذاری اجتماعی‌،استفاده از ماسک و شست و شوی دست و جلوگیری از تجمعات غیرضرور مدیریت کنیم.

 

اخبار مرتبط زالی: کنترل کرونا در تهران دشوار است کاهش 10 درصدی فوتی‌های کرونا در تهران رفتاری معکوس از کرونا در تهران نسبت به همه دنیا

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا استاندار تهران کرونا در تهران سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کرونا در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بازدید خط ۱۰ مترو تهران

عکاس: پانته‌آ نیکزاد

دیگر خبرها

  • تور بازدید خط ۱۰ مترو تهران
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود