Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین-فائزه مومنی؛ محمد حسین حمیدی در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت ترافیکی تهران و تشریح اقدامات برای پاییز به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت:بعد از این که ساعت طرح ترافیک به دلیل شرایط کرونایی کاهش یافت مقداری زمان پیک ترافیک متفاوت شد. ما برای اینکه بتوانیم جلوی شیوع کرونا را بگیریم باید همه جوانب را در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: یکی از مصادیقی که برای آن اهتمام وجود دارد این است که برای حمل و نقل به مترو و اتوبوسرانی فشار کمتری بیاید لذا بخشی از ساعات طرح ترافیک را کاهش دادند تا تردد مردم با وسایل نقلیه شخصی موجب کاهش سفر در وسیله حمل و نقل عمومی شود که همینطور هم شد.

رییس پلیس راهور با بیان اینکه شش ماهه دوم سال معمولا پر ترددتر و آلودگی هوا هم بیشتر است، اظهار کرد: ما منتظر تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم یعنی شرایط پیشرو را میزان شیوع بیماری کرونا و حاشیه‌های آن می‌تواند رقم بزند. اگر بخواهد مطابق نظر پلیس باشد و شرایط کرونایی را در نظر نگیریم، برگشت به همان شرایط قبلی طرح ترافیک مدنظر است که ترددها را در هسته مرکزی به حداقل رسانده و منظم کند.

حمیدی گفت که؛ اما چون شرایط کرونایی است باید ببینیم طرح ترافیک چه مشکلی برایمان درست می‌کند.ما آمادگی حداکثر همکاری را برای افزایش یا کاهش ساعات طرح ترافیک در روزهای پاییزی را داریم.

رییس پلیس راهور همچنین در پاسخ به پرسشی درباره میزان نیاز به دوربین در سطح شهر نیز گفت: نیازی که پلیس به دوربین‌ها در سطح شهر تهران برای کنترل تمام ترددها دارد خیلی بیشتر از مقداری است که در حال حاضر وجود دارد و استفاده می‌شود.

او تاکید کرد: منتظریم ببینیم شرایط مالی و بودجه‌ای شهرداری به کجا می‌رسد تا بتوانیم جریان ترافیک را در همه شهر با کنترل صدردصدی و نظارت‌های غیر حضوری مدیریت کنیم.

پربیننده ترین قرارگاه خاتم سپاه با ما بازی می‌کند/ وضعیت وخیم خطوط ریلی کشور در دولت ریلی روحانی! فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا: هرچقدر بیشتر کار کنید، بیشتر باید به بازرسی پاسخگو باشید اعلام املاک واگذار شده در دوران قالیباف/ توکلی خطاب به هاشمی: نماینده می‌فرستم خط ۱۰مترو، ۱۲ساله ساخته می‌شود کلنگ خط ۱۰متروی تهران بر زمین خورد/ بودجه مورد نیاز؛ ۳۰هزار میلیاردتومان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک شهرداری تهران طرح ترافیک ترافیک تهران رییس پلیس راهور سردار حمیدی ویروس کرونا شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد