Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز درباره مسائل مختلف مربوط به تیمش به صحبت پرداخت و نکات جالبی را عنوان کرد.

حسن آذرنیا، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیمش و مباحث دیگر صحبت‌های جالبی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

تشکر از زنوزی
وی درباره تغییر مالکیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت: باشگاه به پوررضایی واگذار شده و او مسئولیت تیم برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد از زنوزی هم تشکر ویژه کنم به خاطر زحماتی که برای ما کشید و موافقت کرد که طی سه سال تیم ماشین‌سازی بتواند از امکانات سخت‌افزاری ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی استفاده کند.

اهداف ماشین‌سازی
مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز درباره اهداف این باشگاه، تصریح کرد: اولین هدفی که باشگاه دنبال می‌کند، باز کردن پنجره نقل‌وانتقالات است که بسته شده و فکر می‌کنم طی یکی، دو هفته آینده باز خواهد شد. دومین مرحله انتخاب سرمربی بود که انجام شد و وحید بیاتلو با تایید هیئت مدیره باشگاه انتخاب شد که یکی از مربیان جوان است و با تیم‌هایی که کار کرده نتایج خوبی گرفته است.

تیمی درخور شهر تبریز آماده خواهیم کرد
آذرنیا درباره تقویت تیم ماشین‌سازی و فعالیت در نقل‌وانتقالات گفت: طبق هماهنگی با سرمربی تیم تقویت خواهد شد و امیدواریم تیمی در خور شهر تبریز آماده کنیم. هدفی که دنبال می‌کنیم ساختن یک تیم جوان و باانگیزه و تلفیق آنها با بازیکنان باتجربه است. یکسری از نفرات با ما قرارداد دارند و یکسری بازیکنان نیز مدنظر باشگاه هستند. تا الان دو بازیکن به نام‌های آفاقی و صادقیان جذب کرده‌ایم که آفاقی سابقه حضور در ماشین‌سازی را دارد. ان‌شاءالله در یکی، دو روز آینده چهار، پنج بازیکن دیگر نیز جذب خواهیم کرد. امیدوارم امسال با کمک هیئت مدیره و مالک و برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم تیم خوبی جمع و جور کنیم و به اهداف‌مان برسیم.

مرادی برای رفتن به استقلال باید رضایتنامه بگیرد
وی در مورد توافق بابک مرادی، هافبک تیم ماشین‌سازی با استقلال عنوان کرد: این بازیکن سال گذشته برای ما خیلی زحمت کشید، اما فسخ یکطرفه داشت. بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که اگر کمتر از ۶۰ درصد از مطالباتش را بگیرد می‌تواند فسخ کند در حالی که این‌طور نیست و طبق مدارکی که در امور مالی باشگاه وجود دارد او بیشتر از این مبلغ دریافت کرده و نمی‌تواند قراردادش را فسخ کند. وکیل باشگاه مدارک لازم را فرستاده و مدارک مستند داریم که تائید می‌کند مرادی بازیکن ماست و باید از باشگاه رضایتنامه بگیرد.

قهرمانی کمترین حق تراکتور بود
مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی درباره قهرمانی تیم تراکتور در جام حذفی، خاطرنشان کرد: از زمانی که این تیم تحت اختیار زنوزی قرار گرفت، یعنی از سال گذشته باید قهرمان می‌شد اما بنا به دلایلی نشد. قهرمانی تراکتور در جام حذفی کمترین حقش بود. باشگاه تراکتور یک مجموعه بسیار باکیفیت دارد و امکانات سخت‌افزاری آنها عالی است. همچنین این تیم از حمایت مسئولان و هواداران خوبی برخوردار است. استحقاق تراکتور خیلی بیشتر از این حرف‌ها بود و حتی می‌تواند با برنامه‌ریزی بهتر مدعی اصلی برای فصل آینده لیگ برتر باشد. هواداران پُرشور این تیم به خاطر وجود کرونا اجازه حضور در ورزشگاه را نداشتند، اما از راه دور حواس‌شان کامل به این تیم بود. به همه مجموعه تراکتور و هوادارانش تبریک می‌گویم امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشتد و فصل آینده قهرمان لیگ برتر شوند.

بیشتر بخوانید: صادقیان به ماشین‌سازی تبریز پیوست

انتهای پیام/

برچسب ها: ماشین سازی تبریز حسن آذرنیا لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی ماشین سازی تبریز حسن آذرنیا لیگ برتر فوتبال باشگاه ماشین سازی تبریز باشگاه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  

 تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روز‌های پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

منبع: طرفداری

tags # فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد