Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی ظهر چهارشنبه در سفر به شهرستان خمیر، از روند اجرایی چهار پروژه مهم این شهرستان شامل مجتمع بندری، بلوار ساحلی، کمربندی و بام خمیر بازدید و دستورات لازم را در راستای تسریع در اجرای این پروژه ها صادر کرد.

وی در بازدید از روند اجرایی این پروژه ها گفت: در سفر قبلی به شهرستان خمیر، ساماندهی بلوار ساحلی را با توجه به ظرفیت قابل ملاحظه این بخش مورد تأکید قرار داده شد و خوشبختانه این پروژه با پیشرفت مناسبی که برخوردار است، می تواند در آینده نزدیک، نوید بخش توسعه گردشگری که زمینه رشد اقتصادی و معیشتی را برای مردمان این منطقه فراهم خواهد کرد، باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات خاکی بلوار ساحلی خمیر که در سال ۹۷ و به پیشنهاد دکتر همتی کلنگ زنی شد، هم اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از مجتمع بندری خمیر که در سال ۹۷ کلنگ زنی شد و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان در حال احداث است، رعایت الزامات محیط زیستی در اجرای این پروژه را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: عرشه اسکله این مجتمع در دهه فجر سال جاری افتتاح می شود و بهره برداری کامل از این مجتمع بندری تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان همچنین در حاشیه بازدید از بام خمیر، چشم انداز توسعه گردشگری شهرستان خمیر را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در راستای توسعه امکانات و ظرفیت های این منطقه گردشگری، دستورات لازم را برای بهر برداری از شبکه فاضلاب خمیر داده ایم و مقرر شده پس از تصفیه فاضلاب و انتقال آب به این منطقه، طرح توسعه‌ای بام خمیر نیز با جدیت پیگیری شود.

پروژه گردشگری بام خمیر در مسیر کمربندی شرق بندرعباس به غرب استان واقع شده که با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و با مساحت پنج‌هزار متر مربع در حال احداث است و تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

همتی همچنین در این سفر، از پروژه جاده کمربندی در حال ساخت بندر خمیر بازدید کرد و گفت: با احداث این کمربندی بخش اعظم ترافیک موجود در شهر خمیر به این مسیر منتقل می شود که خوشبختانه این پروژه به عنوان یکی از قطعات کریدور ساحلی جنوب کشور پیشرفت خوبی دارد و تا پایان سال جاری تمام قطعات آن به بهره برداری می رسد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: با اتمام پروژه مجتمع بندری، بلوار ساحلی، بام خمیر و کمربندی خمیر که بخشی از این پروژه ها تا دهه فجر و بخشی از آن تا پایان سال به بهره برداری می رسد، تحول و گشایش عظیمی در حوزه اقتصادی و گردشگری شهرستان خمیر رقم خواهد خورد.

همتی خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی انجام شده در سفر امروز، پروژه‌های شهرستان خمیر با سرعت و روند خوبی در حال اجراست و از زحمات همه دست اندرکاران به‌ویژه فرماندار و شهردار خمیر، اداره کل بنادر و دریانوردی و پیمانکاران پروژه‌های در دست اجرا در این شهرستان تشکر می کنم.

کد خبر 5019817

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان جاذبه گردشگری محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان ماه محرم مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی بهره برداری می رسد شهرستان خمیر تا پایان سال بلوار ساحلی مجتمع بندری سال جاری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اکبر پورخردمند در بازدید از این طرح گفت: مجتمع فرهنگی مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی  در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و ۱۰۰۰ فقره سند مالکیت در شهرک علوی
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال