Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@03:40:00 GMT

ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های مازندران ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۶۷۰۱

ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های مازندران ضروری است

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت:ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های استان با توجه به حجم بالای حمل و نقل امری ضروری است ،از این رو با اجرای پروژه‌های مناسب در این زمینه شاهد افزایش ایمنی و کاهش حوادثدر سطح جاده های استان خواهیم بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، عباسعلی نجفی با بیان اینکه استان مازندران در مسیر ترانزیتی قرار داشته و تردد در جاده‌های این استان از میانگین بالایی برخوردار است، تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل بار و مسافر از طریق راه و جاده‌های زمینی جابجا می‌شود که ایمنی ، بهسازی و توسعه این راه‌ها الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به اجرای طرح ارتقا کیفی راهداری در سطح محورهای استان اشاره و افزود : با توجه به تردد میلیونی مسافر و گردشگر طرح ارتقا کیفی راهداری در سطح این محور در قالب اجرای روکش آسفالت ، خط کشی ، نصب علائم ، اَشکار سازی نقاط پر حادثه ، شانه سازی ، تعویض گاردریل و نیوجرسی ، رنگ آمیزی پایه ها و نرده ها ، شسشتو و ساماندهی علائم ، اصلاح قوس ها و ... با جدیت در دست اجراست.

نجفی خاطر نشان ساخت: با توجه به انتشار آمار حوادث رانندگی سال گذشته و بررسی وضعیت عملکردی این اداره کل در ارتقای ایمنی، مازندران موفق به کاهش متوالی چهارساله در فوتی های ناشی از تصادفات ترافیکی در راه های برون شهری و روستایی گردیده است که این مهم با شناسایی و رفع نقص نقاط پر تصادف وایمن‌سازی و بهسازی راه‌های استان در ارتباط است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اعلام شماره تلفن گویای ۱۴۱ جهت دریافت آخرین وضعیت ترافیکی استان افزود: کاربران جاده ای جهت انتقال هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنــهاد مرتبط با حوزه راهــداری و حمل و نقل جاده ای استان می توانند مراتب را از طریق سـامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ با ما در میان بگذارند

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حامد نصیرایی از حذف نقطه حادثه خیز کیلومتر ۳۵ محور روستایی بشرویه- کرند از ابتدای سال خبرداد و گفت: با احداث ۳ دستگاه ابنیه فنی و زیرسازی و آسفالت ۳۰۰ متر واریانت پیچ تند و نقطه حادثه خیز این محور اصلاح شد.

وی گفت: برای این طرح بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه با اشاره به اینکه نگهداری و ارتقا ایمنی راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است گفت:  تقلیل میزان خرابی رویه راه‌ها وحذف نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و خطرات جاده‌ای را بدنبال دارد. 

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد