Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- علیرضا بیرانوند عنوان کرد اسکوچیچ دوست دارد به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند و تیم بزرگی همانند تیم کی روش بسازد.
به گزارش آریا، علیرضا بیرانوند درباره شرایط تیم ملی ایران در آستانه بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر، مهار ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو و تجربه حضور در اروپا صحبت کرد.
مصاحبه علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم ملی ایران را با مجله فدراسیون فوتبال می خوانید:
وضعیت تیم ملی و شرایط حضورمان در رقابت های جام جهانی را چطور ارزیابی می کنید؟
کادر فنی کار خیلی سختی دارد تا تیم ایده آل خود را انتخاب و بچیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست داشتیم برای شهریور ماه دو بازی دوستانه در روزهای فیفا برگزار کنیم که فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای از لغو بازی های "فیفا دی" خبر داد و این شرایط را سخت کرده است. دوری ما از لحاظ تیم بودن باعث خواهد شد تا مسیر سختی را طی کنیم و به خواسته خود که همانا حضور در جام جهانی است برسیم. مطمئنم طبق صحبت هایی که با اسکوچیچ داشتم، ایده های خوبی برای تیم ملی دارد و بدون شک اتفاقات خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران خواهد افتاد. او دوست دارد به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند و تیم بزرگی بسازد که مردم به آن افتخار کنند. مانند تیم ملی در زمان کی روش. امیدوارم در اردوی مهر ماه تیم ملی بچه ها را ببینیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.
هدف امروزتان چیست؟ سومین جام جهانی پیاپی؟
بدون شک ایران در جام جهانی 2022 حضور خواهد داشت و قطر باید منتظر ما باشد. اگر قرار است 4 تیم به جام جهانی بروند یکی از آن چهار تیم، تیم ملی فوتبال ایران است. ایران قدرتی است که سال های سال نشان داده موفق بوده و در حال رشد است. 4 بازی سخت داریم و دو بازی از آن 4 بازی بسیار حیاتی و حساس است. امیدوارم با کمک هواداران بتوانیم موفق باشیم و دل مردم را شاد کنیم. اما اگر کرونا تا سال دیگر باشد باید تلاش بیشتر کنیم و با دعای خیر مردم صعود کنیم. امیدوارم به عنوان تیم اول صعود کنیم.
تجربه شیرینی که در بازی ایران و پرتغال رخ داد. چطور پنالتی یکی از بهترین بازیکنان جهان را مهار کردید؟
تا ساعت 2 نصفه شب بیدار می ماندم تا بتوانم ضربات پنالتی رونالدو را آنالیز کنم. رونالدو طی ماه های قبل از جام جهانی بیشتر ضرباتش را به یک سمت و جهت زده بود. من بر اساس آنالیزی که انجام داده بودم به سمت پنالتی رونالدو شیرجه زدم و توپ را مهار کردم. وقتی دیدم طی چند بازی اخیر حتی در دیدار برابر اسپانیا پنالتی رونالدو به کدام سمت زده شده تصمیمم را گرفتم که به همان سمت شیرجه بزنم. اگر دقت کنید می بینید حتی از پشت خط جلو آمدم و شیرجه زدم و توپ را مهار کردم که داور به خاطر شیرجه بلندم پنالتی را تجدید نکند. با این کارم دل میلیون ها ایرانی را شاد کردم ...
شرایط در بلژیک چگونه است؟
حدود 2 ماه است که در این کشور به سر می برم. شرایطی که در بلژیک است، بسیار مطلوب است. حضور در این تیم به من کمک خوبی خواهد کرد. انگیزه بالایی دارم تا عملکرد موفقی در این کشور داشته باشم. خیلی سخت است که در اروپا حضور داشته باشی و نوع متفاوتی از تمرینات، زمین و امکانات را تجربه کنی. تجربه حضور در اروپا و حتی نوع تمرینات بسیار متفاوت تر از آسیا است. اینجا سرعت تمرین بسیار بالا است و بدون شک حضورم در این کشور باعث خواهد شد تجربیات بالاتری را به دست آورم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیرانوند جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی بدون شک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دومین روز از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بحث و بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

گفتنی است، وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته (دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد.

اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تاکید کرد.

وی همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تاکید کرد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902154

دیگر خبرها

  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم