Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@04:25:09 GMT

۴۴ کرمانشاهی راهی مسابقات کشوری قرآن کریم شدند 

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۷۲۸۵

۴۴ کرمانشاهی راهی مسابقات کشوری قرآن کریم شدند 

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از راهیابی ۴۴ نفر از شرکت کنندگان در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم استان به مرحله کشوری خبر داد.

حجت الاسلام محمد صالحی، امروز(۱۹ شهریور) در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن در استان کرمانشاه، با بیان اینکه امسال بیشترین شرکت کنندگان را در مرحله شهرستانی در مقایسه با دیگر استانها در استان کرمانشاه داشتیم، گفت: ۴۰۸ نفر از متسابقین مرحله شهرستانی شامل ۲۰۹ نفر در بخش تفسیر و مابقی در رشته های آوایی به مرحله استانی راه پیدا کرده بودند که ۴۴ نفر از این افراد شامل ۲۲ خواهر و ۲۲ برادر به مرحله کشوری راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با اشاره به برگزاری مسابقات بخش آوایی مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن با حضور 199 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی از روز ۱۵ شهریور، گفت: 117 نفر از متسابقین خواهران و 82 نفر برادران بودند که با هم به رقابت پرداختند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اضافه کرد: 209 نفر برگزیده مرحله شهرستانی نیز مربوط به بخش‌های معارفی بودند که 24 مرداد امسال در مسابقات کتبی با هم رقابت کرده بودند.

صالحی افزود: برگزیدگان مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله کشوری که آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد، با هم رقابت خواهند کرد.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات قرآن کریم به عنوان یکی از مهمترین وظایف مجموعه اوقاف یاد کرد و گفت: امسال اگرچه همه فعالیت‌ها و کارها متاثر از شیوع کرونا بود و شیوع این بیماری در برنامه‌های قرآنی هم تاثیر گذاشت بگونه ای که مسابقات بین المللی قرآن برگزار نشد، اما سعی کردیم مراحل شهرستانی و استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در استان برگزار کنیم تا شرمنده قرآن نباشیم.

وی برگزاری مسابقات قرآنی را در قرآنی تر شدن فضای جامعه اثرگذار دانست و ابرازامیدواری کرد: برگزاری این نوع مسابقات بتواند در مانوس کردن جامعه با قرآن نقش داشته باشد.

در پایان 44 برگزیده مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در دو بخش تفسیر و آوایی معرفی شدند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مسابقات قرآنی اوقاف كرمانشاه مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن مسابقات قرآن کریم استان کرمانشاه مرحله شهرستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد