Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین،  میدل ایست مانیتور نوشت: وزارت ارتباطات ترکیه در بیانیه ای روز گذشته اعلام کرد که ششمین جلسه شورای عالی همکاری ایران و ترکیه برگزار شد. بر این اساس رجب طیب اردوغان و حسن روحانی روسای جمهور دو کشور، ریاست جلسه را برعهده داشتند.

اردوغان گفت: "ما تاکنون تصمیمات مهم زیادی را در محدوده شورا اتخاذ کرده ایم ، همچنین در سال 2018 پنجمین نشست را در آنکارا برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگوی بین ترکیه و ایران نقش تعیین کننده ای در حل بسیاری از مشکلات منطقه ای دارد. فکر می کنم که همکاری ما با کاهش شیوع پاندمی  به سطح قبلی خود باز می گردد."


محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران نیز در خصوص برگزاری این نشست در توئیترش نوشت: " ششمین نشست سازنده شورای عالی همکاری ایران و ترکیه به ریاست روسای جمهور روحانی و اردوغان از طریق ویدیوکنفرانس برگزار شد. روسای جمهور و چند تن از وزرا، همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله در خصوص تجارت، امور بانکی، سلامت و توسعه منطقه‌ای را مورد بررسی قرار دادند."

مقامات در مورد روابط دو جانبه و مراحلی که در بحبوحه شیوع پاندمی ویروس کرونا منجر به همکاری بیشتر شود،  بحث و گفتگو کردند.

311311

کد خبر 1430724

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی رجب طیب اردوغان ایران و ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: امروز شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب نشستی را با منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اعلام نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت ائتلاف گفت: این نشست امروز (۳شنبه) برگزارمی شود.

رسولی گفت: این روز‌ها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزارمی شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزارمی کند وامیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خودرابه خوبی ایفا کند.

رسولی درپایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جزبی اخلاقی وتخریب ندارند، بی محلی سیاست ما به این قلیل افراداست. مسئله ما مردم وکشورست وبا عنایت به رهنمود‌های رهبرانقلاب درباب وحدت وپرهیزاز مجادلات بیهوده سیاسی ازآن‌ها ورفتارشان عبورمی کنیم.

دیگر خبرها

  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد