Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:10:21 GMT

بیرون انداختن ماسک از خودرو تخلف است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۸۰۷۱

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: بیرون انداختن ماسک و دستکش از پنجره خودرو دقیقا همانند پرت کردن زباله است که قانونگذار برای این تخلف جریمه 30 هزار تومانی تعیین کرده است.

به گزارش فارس، سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام این مطلب که بیرون انداختن ماسک از پنجره خودرو تخلف محسوب شده و راننده جریمه خواهد شد، اظهار داشت: متأسفانه تعداد معدودی هستند که بهداشت محیطی را رعایت نکرده و اقدام به پرت کردن دستکش و ماسک خود از پنجره خودرو به بیرون می‌کنند، این کار علاوه بر آلودگی محیط زیست، باعث انتقال آلودگی به اطراف و خیابان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ همه‌خانی تصریح کرد: انداختن ماسک و دستکش‌های استفاده شده، دقیقا همانند پرتاب زباله به بیرون از خودرو است که قانونگذار برای این تخلف جریمه تعیین کرده و مأموران پلیس راهور به محض مشاهده با آن برخورد می‌کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از رانندگان درخواست کرد که ضمن رعایت نکات بهداشتی، به هیچ وجه اجازه ندهند سرنشینان خودرو از پنجره اتومبیل، زباله، ماسک یا دستکش به بیرون پرتاب کنند، چرا که مسوولیت این اقدامات متوجه راننده است و اوست که مورد اعمال قانون قرار می‌گیرد.

سرهنگ همه‌خانی خاطرنشان کرد: جریمه پرتاب زباله از خودرو به بیرون 30 هزار تومان است که برای راننده خودرو ثبت می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم محمدرضا فروتن علیرضا پناهیان بازگشایی مدارس در سال 99 قربانعلی فرخزاد انداختن ماسک خودرو تخلف جریمه ویروس کرونا دارا دوم محمدرضا فروتن علیرضا پناهیان بازگشایی مدارس در سال 99 قربانعلی فرخزاد انداختن ماسک پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور

رئیس پلیس راهور در آخرین روز از تعطیلات ۳ روزه آخر هفته وضعیت ترافیک جاده‌های کشور را تشریح کرد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • استقلال جریمه مالی شد
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور