Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@05:18:39 GMT

پلیس ۱۲ اخلالگر ارزی را در تهران بازداشت کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۸۲۶۵

پلیس ۱۲ اخلالگر ارزی را در تهران بازداشت کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران امروز در حاشیه بازدید از محله شوش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی، هرندی و دروازه‌غار که از روز ۷ بهمن ۹۷ آغاز شد، کارهای زیاد و عملیات‌های فراوانی برای برخورد با معتادان متجاهر، قاچاقچیان عمده و خرده‌فروش موادمخدر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی با بیان این که وضعیت این مناطق نسبت به پیش از آغاز طرح پاکسازی بسیار بهتر شده است و ما دنبال تثبیت این وضعیت هستیم، گفت: مردم این منطقه نگران هستند که خرده‌فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر مجدداً این مناطق را آلوده کنند و انصافاً نگرانی آنها به‌حق است.

وی تصریح کرد: بر اساس جلسه امروز که با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف اعم از دادستانی، سپاه و شهرداری برگزار شد، تقسیم وظایف برای اجرای موضوع مهم تثبیت وضعیت این مناطق صورت گرفت و بنا بر قول دادستان محترم تهران اگر دستگاهی از انجام وظیفه و مأموریت خود کوتاهی کند، قطعاً تحت پیگیرد قضائی قرار می‌گیرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه معاون محترم دادستان تهران و نیروی انتظامی برای پاکسازی این مناطق شبانه‌روز پای کار هستند، بیان کرد: تنها پای کار بودن دادستانی و نیروی انتظامی کافی نیست. در صورت عدم فعالیت سایر دستگاه‌ها، اقدامات نیروی انتظامی نیز نتیجه‌بخش نخواهد بود و با هماهنگی و هم‌افزایی دنبال سر و سامان دادن وضعیت این مناطق هستیم.

رحیمی درباره نوسانات بازار ارز و برخورد با اخلالگران بازار ارز نیز گفت: ما به طور مستمر و مرتب دستگیری اخلالگران ارز و سکه را دنبال می‌کنیم و در این رابطه نیز روز گذشته ۱۲ نفر را بازداشت کردیم و مقادیر زیادی وجوه خارجی و دستگاه پوز از آنها کشف شد. همچنین با کار اطلاعاتی، دقت، مدارک و مستندات در پی این هستیم که اثبات کنیم این افراد در بازار اخلال به وجود می‌آورند.

کد خبر 547835

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سرقت از مزون لباس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و در جریان آن با بررسی دوربین‌های مداربسته محل سرقت، مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه است با همدستی دو نفر دیگر، در ساعات نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده و آن را در این فضا آگهی کرده‌اند. همین سرنخ مقدمه‌ای برای دستگیری این افراد شد.

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پس از اخذ مجوزهای قضایی و با به‌کارگیری شیوه‌های پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان را دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستانش را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت:‌متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار