Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی محمودی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی، گفت: امروز علاوه بر تکنولوژی ساخت خودرو در سالن‌های تولیدی این شرکت، شاهد نظم و همت عزیزانی بودیم که در عرصه جهاد اقتصادی فعال هستند.

مدیرخانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی بیان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید»، نام‌گذاری شده این تفاهم نامه می‌تواند آغازی بر پیوند ارزشمند رسانه با صنعت باشد و این اتفاق و همدلی و ارائه اخبار جهادگران خط مقدم تولید خودرو، باعث اعتماد مردم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتتاح دفتر ارتباطات و رسانه شرکت ایران خودرو خراسان هم نشان دهنده اهمیت دادن این شرکت به رسانه است و قطعا رسانه هم در کنار ایران خودرو خراسان برای رقم زدن اتفاقات خوب از خطه خورشید خواهد بود.

بیژن زاهدی فرد نیز در ادامه این مراسم  اظهار کرد: مهم‌ترین مبحث در تولید، شناخت تامین کننده، تولید کننده و مصرف کننده از پروسه کاری یکدیگر است که رسانه‌ها و خانه مطبوعات در آشنایی ذی‌نعفعان با یکدیگر می‌توانند مثمر ثمر باشند.

مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: رسانه می‌تواند با ارائه راهکار و پیگیری آن تا حصول نتیجه به تولید کمک کند.

وی در ادامه افزود: در راه تولید مشکلات و معضلات فراوانی وجود دارد که شناخت آن‌ها و پیگیری برای حل آن می‌تواند از سوی رسانه دنبال شود. لذا همه مشکلات در سایه تعامل رفع می‌شود و امیدوار هستیم این تفاهم‌نامه در ادامه به تعامل بیشتر رسانه و صنعت بیانجامد.

گفتنی است، خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، مدیر و برخی اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی به همراه جمعی از مدیران، سردبیران، دبیران و خبرنگاران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و رسانه های مختلف با حضور در شرکت ایران خودرو خراسان واقع در شهر جدید بینالود، پس از بازدید از سالن های تولیدی و آشنایی با همه مراحل تولید خودرو، در آئین امضای تفاهم نامه همکاری شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی شرکت کردند.

همچنین در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی استان توسط مدیران دو مجموعه به امضا رسید.

کد خبر 5020019

منبع: مهر

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری خانه مطبوعات خراسان رضوی ایران خودرو محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان ماه محرم کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا شهرکرد خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی