Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:15:10 GMT

هزینه رضایت نامه مرادمند دو برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۹۴۵۴

محمدحسین مرادمند یکی از گزینه های استقلال در بازار نقل و انتقالات است که همچنان انتقالش به استقلال رسمی نشده است.

محمدحسین مرادمند یکی از علامت سوال های بزرگ این روز های بازار نقل و انتقالات لیگ ایران است.

به گزارش طرفداری، محمد حسین مرادمند در روز های اول نقل و انتقالاتی برای مذاکره به دفتر باشگاه استقلال رفت اما تنها چند ساعت بعد سر از ساختمان باشگاه پرسپولیس درآورد، بسیاری معتقدند که این اتفاق به دلیل عدم توافق مالی طرفین بوده، نکته عجیب تر آن است که این بازیکن با پرسپولیس هم به توافق نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادمند برای مذاکره باز هم به باشگاه استقلال رفت.

سیاست باشگاه شهر خودرو برای این فصل به این صورت بود، هر بازیکن که قصد جدایی از باشگاه را داشت باید مبلغی حدود 1.5 میلیارد به عنوان رضایت نامه به شهر خودرو پرداخت می کرد.

باشگاه استقلال با این شرط باشگاه شهر خودرو موافقت کرد و حتی شنیده ها حاکی از آن است که یک فقره چک 300 میلیونی هم به مرادمند داده اند. اما فرهاد حمیداوی به دلایل نامعلومی اعلام کرده، مبلغ رضایت نامه مرادمند 3 میلیارد است و همین مانع رسمیت یافتن این انتقال شده است. افزایش قیمت رضایت نامه مرادمند حتی میان دو مدیربرنامه که همزمان کار های انتقال این مدافع به استقلال و پرسپولیس را انجام می دادند، درگیری ایجاد کرد. جالب است بدانید مرادمند با دو مدیربرنامه مختلف به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رفته بود.

بیشتر بخوانید:

محمدحسین مرادمند: به ندای قلبم گوش می ‌دهم و به یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس می روم

محمدحسین مرادمند بعد از مذاکره بی نتیجه با استقلال، وارد باشگاه پرسپولیس شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمدحسین مرادمند رضایت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان