Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا اعلام کرد: عامل انتشار فیلم وادار کردن کودک 3 ساله به مصرف مواد مخدر در فضای مجازی دستگیر شد.

سرهنگ "مصطفی نوروزی"  با اعلام این خبر، اظهارداشت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر وادار کردن استعمال مواد مخدر توسط پسر بچه 3 ساله در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی و واکنش کاربران به انتشار کلیپ مذکور شده بود، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزد: در بررسی های فنی و کارشناسی صورت گرفته از سوی پلیس فتا، متهم در یکی از استان‌های کشور شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، فرد مذکور که پدر کودک است را در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از مواجهه با ادله جرم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهم؛ انگیزه اصلی خود را از این اقدام غیر انسانی، شوخی و سرگرمی در جمع خانوادگی اعلام و اقرار کرد که هرگز تصور نمی کردم این کلیپ که توسط یکی از اعضای خانواده تهیه و در فضای مجازی منتشرشده، واکنش منفی کاربران را به همراه داشته باشد.

رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا در خاتمه به تمامی کاربران فضای مجازی توصیه کرد: از ارتکاب به اقدامات مشابه به دلایل مختلف از جمله جمع آوری فالور و بازدید کننده خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cybre police.ir قسمت گزارشات مردمی منعکس کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فتا اعتیاد کلیپ کودک دستگیری فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ عباس عرب در تشریح جزئیات این خبر گفت : به دنبال اعلام چند فقره سرقت در یکی از بیمارستان های شهر سمنان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 13 گلستان قرار گرفت و آنها با توجه به اظهارات شکات و مستندات موجود تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی و استفاده از شیوه های هوشمند و نوین کشف جرم توانستند هویت سارق را شناسایی کنند، افزود: سارق که یکی از کارکنان خدماتی بیمارستان بود که با هماهنگی لازم با مرجع قضایی و حراست بیمارستان هنگام حضور در شیفت کاری دستگیر شد .

سرهنگ عرب با بیان اینکه سارق با سرقت کارت های بانکی بیماران و کادر درمان بیمارستان مقادیری پول را از حساب آنها به حساب چند خرده فروش مواد مخدر در سطح شهر انتقال داده بود ، تصریح کرد : در بازرسی پلیس از منزل متهم تعداد زیادی کارت بانکی و مدارک هویتی کشف و ضبط شد .

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تحقیقات برای وقوع سرقت های احتمالی دیگر توسط این متهم همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: دستگیری این متهم رضایت و خرسندی رئیس و کادر درمانی آن بیمارستان از عملکرد پلیس را بدنبال داشت.

دیگر خبرها

  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت