Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، طبق آیین‌نامه داخلی مجلس مستند به ماده ۷۴ قانون نامه مکتوب محمدجواد کولیوند به هیأت رئیسه مجلس از سوی روح‌الله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

هیأت رئیسه محترم مجلس با سلام

نظر به انتصاب مطالب خلاف واقع و نادرست به وزارت کشور و علی‌الخصوص وزیر محترم و اینجانب در جلسه علنی روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ به استحضار می‌رساند انتصاب کلمه کار چاق کن در صحن علنی مجلس به معاون پارلمانی وزیر کشور امری ناروا و ناپسند و دور از شان نمایندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا انتظار دارد هیأت رئیسه محترم مجلس نسبت به این تهمت ناروا موضع خود را در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس به ایشان اعلام کنند.

استیضاح حق نمایندگان محترم مجلس است و طبق فرایند خود قابل احترام است لکن مشارالیه هم در صحن علنی و هم در شبکه ۵ سیما به این موضوع پرداخته است؛ وزارت کشور وامدار هیچ مقام و جایگاهی نمی‌باشد لذا ضمن اعتراض شدید به اظهارات اردشیر مطهری اعلام می‌گردد مشارالیه هر گونه اسناد و مدارکی مبنی بر اظهارات خود دارند در اختیار هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس قرار دهند. مضافا بر اینکه اینجانب به عنوان قائم مقام وزیر در امور مجلس این حق را برای خود محفوظ می‌دانم که احقاق حق از مراجع ذیربط بنمایم.

محمدجواد کولیوند قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس

کارچاق کن وزیر کشور را به مجلس راه ندهید! | این آقا کیست که همه واردات دست اوست؟ | حمله نماینده مجلس به دولت کد خبر 547856 برچسب‌ها وزارت کشور مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!