Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:57:56 GMT

شهرداری، شهرآورد والیبال ارومیه را از آذرباتری برد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۹۶۶۶

شهرداری، شهرآورد والیبال ارومیه را از آذرباتری برد

به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر روز چهارشنبه بدون حضور تماشاگر در سالن ۶ هزارنفری غدیر ارومیه برگزار شد، تیم والیبال شهرداری ارومیه با نتیجه ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد.

شهرداری ارومیه این دیدار را با ترکیب سعید مصطفی وند، امیر خداپرستی، فرهاد سال‌افزون، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور آغاز کرد و در مقابل آذرباتری نیز با ترکیب علی رشیدی، وحید والی، میلاد حمیدی، جاوید اسماعیل‌زاده، عطا زراعت‌گر، علیرضا کمال‌پور و علی فلاح در زمین حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست نخست این دیدار، تیم شهرداری ارومیه با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ مقتدرانه به برتری دست یافت و گرچه زردپوشان آذرباتری در ست دوم و سوم عملکرد بهتری نسبت به ست نخست داشتند ولی نتوانستند مانع شکست شوند ولی به ترتیب ۱۸ و ۲۱ امتیاز کسب کردند.

امیر خداپرستی با ۱۹ امتیاز از تیم شهرداری و محمد اسماعیلی از تیم آذرباتری با ۱۲ امتیاز برترین بازیکنان میدان بودند.

استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرکل ورزش و جوانان استان از میهمانان ویژه این دیدار بودند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه آذربایجان غربی لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه اخبار کنکور شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه