Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: اگر چه اولویت آموزش استفاده از شیوه حضوری است، اما در این وضعیت خاص باید با تولید محتوا خود را برای فعالیت آموزش مجازی آماده کرد.

علیمراد کرمی افزود: شبکه شاد به عنوان شبکه اختصاصی آموزش و پرورش بستر آموزش مجازی در سال تحصیلی جدید است در این ارتباط تولید محتوای آموزشی با کیفیت از سوی فرهنگیان هم استانی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دبیران کوشا و خلاق استان بوشهر، در تعطیلات تابستانی با تولید محتوای آموزشی از درس‌های دوره متوسطه اول و دوم، نخستین بانک بومی محتوای آموزشی را ایجاد کرده اند.

کرمی بیان کرد: در این بانک آموزشی ۶۰۰ فیلم ۲۰ دقیقه‌ای از ۳۶ عنوان درسی با مشارکت ۳۰۰ معلم توانمند و خلاق از سراسر این استان بارگذاری شده‌است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در باره بانک محتوای آموزشی دوره دوم متوسطه اظهار کرد: درس‌های این دوره تحصیلی درحال تدوین و تولید از سوی همکاران است و بزودی در اختیار همه دانش آموزان و معلمان قرار می‌گیرد.

وی در باره مناطقی که دسترسی به اینترنت ندارند، گفت: محتوای این بانک آموزشی - مجازی در قالب لوح‌ فشرده در اختیار دانش‌آموزان مناطقی که دسترسی به اینترنت ندارند قرار می‌گیرد و امید می‌رود این حرکت به توسعه عدالت آموزشی کمک کند.

کرمی اضافه کرد: با توجه به ضرورت آموزش مجازی برای توانمندسازی معلمان، ۲۵ فیلم آموزش تولید محتوا در این بانک بارگذاری شده‌است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش این استان به عنوان اولین استان اقدام به راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اینترنتی شتاب کرد.

وی اضافه کرد: ایجاد بانک بومی تولید محتوای آموزشی نشان دهنده توانمندی و پویایی معلمان هم استانی در فرایند آموزش مجازی است.

فیلم‌های آموزشی روی تارنمای آپارات اداره تکنولوژی آموزشی آموزش و پرورش استان بوشهر به آدرس  www.aparat.com/gao بارگذاری شده است.

برچسب‌ها بوشهر مدارس سامانه شاد فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مدارس سامانه شاد فضای مجازی بوشهر مدارس سامانه شاد فضای مجازی اخبار کنکور آموزش و پرورش استان بوشهر محتوای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد