Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران امروز (چهارشنبه) در حالی آغاز شد که یار هفتم تیم‌ها (تماشاگران) به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی – اجرایی مسابقات والیبال، اجازه همراهی تیم‌ها را نداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نخست مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) امروز با برگزاری هفت دیدار در شهرهای ورامین، تهران، ارومیه، اصفهان، گنبد، سیرجان و آمل پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    ** شهرداری فاتح شهرآورد ارومیه   در نخستین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال مردان دو تیم شهرداری و آذرباتری شهر ارومیه در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.   شهرداری ارومیه در این مسابقه که به مدت ۸۴ دقیقه طول کشید، سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ حریف همشهری خود را شکست داد و سه امتیاز در هفته نخست به دست آورد.   مرتضی اکرمی و محمدرضا آقایی به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و بهرام سلیمانی و علی یاوری ناظران فنی و داوری مسابقه بودند.   ** سپاهان نخستین میزبان فاتح   تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و خاتم اردکان برگزار کننده دومین مسابقه هفته نخست لیگ برتر والیبال در سال ۹۹ بودند که سپاهانی‌های میزبان سه بر یک حریف خود را شکست دادند.   خاتم اردکان در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ میزبان خود را شکست داد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۱۸ مغلوب شد تا در هفته نخست امتیازی به دست نیاورد.   احمد سرمست به عنوان داور اول، قادر صادقی (داور دوم)، محمدحسن خوشدل (ناظر فنی) و امیدوار حاتمی به عنوان ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر دیدار که ۱۲۵ دقیقه طول کشید را بر عهده داشتند.   ** پیروزی با اقتدار فولاد سیرجان   تیم فولاد سیرجان ایرانیان در سومین مسابقه هفته نخست لیگ برتر میزبان نماینده کردستان بود و سه بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ میهمان خود را از پیش رو برداشت.   محمد عشق‌دوست و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه بودند که ۸۰ دقیقه طول کشید و شهباز صدری و بهروز جعفری نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته نخست لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد