Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:30:54 GMT

تا پایان دولت مشکل بیکاری اردستان برطرف می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۱۵۲۴

تا پایان دولت مشکل بیکاری اردستان برطرف می شود

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: اگر طرح های صنعتی در حال تکمیل در شهرستان اردستان به بهره برداری برسد تا پایان دولت تدبیر و امید مشکل بیکاری در شهرستان اردستان نخواهیم داشت.

عباس رضایی امروز (چهارشنبه، ۱۹ شهریور ماه) در حاشیه سفر به شهرستان اردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در دیدار مردمی که در فرمانداری اردستان داشتیم عمده آنها موضوعات اقتصادی و بخشی دیگر موضوع نهادهای دامی را مطرح کردند که در حد اختیارات استان رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهرستان اردستان قطب اول تولید گوشت مرغ استان است، افزود: موضوع نهاده های دامی و واکسن طیور، یکی از مشکلات اصلی مرغداران شهرستان است. متاسفانه این مشکل ملی است و با صحبتی که با وزارت خانه مربوطه انجام شد به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به بازدید از واحدهای صنعتی در حال تکمیل شهرستان اردستان گفت: طرح های اشتغال شهرستان برای منطقه بسیار امیدبخش است و اگر این طرح ها اجرایی شود تا پایان دولت تدبیر و امید مشکل بیکاری در شهرستان اردستان نخواهیم داشت.

رضایی با بیان اینکه متاسفانه فضاسازی هایی که برخی مواقع در کشور علیه دولت تدبیر و امید ایجاد می شود بسیار ناراحت کننده است و منصفانه نیست، گفت: امروز مشکلاتی که در بخش های مختلف از جمله معیشتی مردم وجود دارد ناشی از تحریم های ظالمانه است ولی زندگی مردم در حال انجام است. دولت تمام تلاش و تدبیرش در حال رفع مشکلات مردم است.

وی با اشاره به کمک های دولت برای مشاغل آسیب پذیر در دوران کرونا با بیان اینکه هدایت هایی که دولت در این مسیر انجام داده جدا از کمک هایی که در سطح ملی انجام شده نیست، گفت: موضوع راه اندازی سایت ثبت نام آسیب دیدگان در اداره کل تعاون و بیمه شدن افرادی که از کار بیکار شدن از جمله اقدامات انجام شده است. البته پیشگیری و درمان این بیماری از موضوعات مهمی بود که برای مردم در حال انجام است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه با تلاش هایی که شده خوشبختانه اقدامات موثر و ارزشمندی برای کم شدن آسیب های ویروس کرونا در شهرستان اردستان انجام شده است، گفت: به طور کلی وضعیت شیوع ویروس کرونا در بیشتر شهرستان های استان اصفهان قرمز است بنابراین از مردم خواهشمندیم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین مسافرت نرفتن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کارمندان می توانند با دستور مدیر دورکاری بروند

رضایی با اشاره به طرح های دولت برای دورکاری کارمندان دولت در وضعیت ویروس کرونا تاکید کرد: در حال حاضر نیز اگر مدیری تشخیص دهد کارمندش می تواند دورکاری کند و خللی در امور کار ایجاد نشود با دستور مدیر مربوطه می تواند دورکاری برود.

وی با اشاره به توزیع عادلانه خدمات درمانی در استان اصفهان گفت: در همه شهرستان های استان تقریبا به یک اندازه خدمات درمانی توزیع شده است ولی طبیعی است که در مرکز استان خدماتی وجود دارد که برخی از شهرستان ها از آن محروم هستند. به عنوان مثال در شهرستان اردستان کمترین اقدامی که دولت در دوران کرونا انجام داده راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بوده که بیش از 60 میلیارد ریال هزینه کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه برق شادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح‌زاده گفت: بر اثر توفان در شادگان، تعدادی از دکل‌های فشار قوی سقوط کردند و بریدگی سیم‌های برق رخ داد و آسیب جدی به شبکه برق وارد شد و ایستگاه اصلی شهرستان را دچار مشکل کرد.

وی افزود: این مشکل باعث قطع شدن برق در برخی مناطق شهرستان شادگان شد و برق در این مناطق ناپایدار بود.

صالح زاده ادامه داد: با سرعت عملی که متخصصان و نیرو‌های سازمان برق برای رفع این مشکل داشتند اکنون برق در تمامی مناطق شهرستان شادگان به پایداری رسید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری