Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، صمدالله محمدی شامگاه چهارشنبه در نشست توسعه زیرساخت های معدنی استان کرمان با حضور معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار کرمان افزود: در مورد تولید مشتقات کرومیت و فولاد ترکیبی می‌توان مطالعات کرد و این مطالعات در شهرستان بافت، رابر و ارزوییه با وجود ظرفیت ها قابل انجام است.

وی اظهار داشت: ۹۰ درصد معادن کرومیت شهرستان بافت تعطیل شده اند و تمامی این معادن در شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه در گذشته جزو محدوده اسفندقه محسوب می شدند که امروز فعالیتی ندارند و نیروهای خود را بازنشست کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه های استان کرمان با حضور معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت به وقوع پیوسته و بسیاری از دغدغه ها رفع خواهد شد گفت: جاده رابر – کرمان با راهکار ایمیدرو و مشارکت شرکت ملی مس به نتیجه می رسد.

وی بیان داشت: امروز از معادن اسفندقه بازدیدی داشتیم که مدیرعامل ایمیدرو وعده رفع مشکلات را داد و تا امروز اکتشاف مناسبی در شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه نشده و برخی پهنه‌ها متعلق به ایمیدرو است که می تواند مطالعات و اکتشافات روی آن انجام شود.

محمدی تاکید کرد: اکتشاف علمی تا امروز در منطقه اسفندقه انجام نشده که ظرفیت های ایمیدرو می تواند آن را محقق کند.

وی افزود: فولاد بافت نقطه امیدی برای مردم محسوب می شود که راه اندازی فاز دوم این کارخانه در دستور کار قرار گرفته و مسائل مربوط به آن پیگیری می شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث صنایع پایین دستی فولاد می تواند بخشی از مشکلات بیکاری را در شهرستان بافت را رفع کند و زمینه انجام کارهای خاص در این شهرستان وجود دارد.

تولید معدن درآلو در رابر دنبال شود

وی از شرکت مس و ایمیدرو برای احداث جاده معدن درآلو - رابر - کرمان قدردانی کرد و گفت: معد درآلو ذخایر خوبی دارد و تولید شمش و سایر تولیدات این معدن در رابر می تواند مشکل اشتغال این شهرستان را رفع کند.

محمدی تصریح کرد: انتظار داریم همانگونه که با انرژی مضاعف فعالیت می شود، پس از کارخانه کنستانتره نسبت به صنایع دیگر نیز در شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه اقدام شود.

برچسب‌ها کرمان بافت رابر ارزوئیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان بافت رابر ارزوئیه کرمان بافت رابر ارزوئیه اخبار کنکور شهرستان های بافت رابر و ارزوییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان

   

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ،مرتضی اکبری مسؤل شورای کارگری معدن هشونی از فوت یکی از کارگران این معدن خبر داد.
اکبری افزود:روز گذشته در پی حادثه‌ای در معدن هشونی شرکت زغال سنگ بر اثر حادثه‌ای، دست یکی از کارگران در نوار نقاله گیر می‌کند و کارگر رو درگیر میکند ومتاسفانه دست این کارگر جدا میشه و به علت خون ریزی شدید این کارگر قبل از انتقال به مراکز درمانی جان خود رو از دست می‌دهد.

وی افزود:این کارگر معدن به نام عبدالله اسماعیلی ۴۱ ساله با سابقه کاری ۱۸ ساله، متاهل ودارای ۲ فرزند وساکن روستای جور کوهبنان بود که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داد.

گفته می‌شود علت این حادثه از سوی کارشناسان و مراجع مربوطه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم / لیتیوم می‌تواند صنعت استان را به نحو چشمگیری ارتقا دهد
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان