Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:33:42 GMT

دستگیری عاملان قتل پیرمرد ۷۵ ساله در زابل

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۲۲۳۱

دستگیری عاملان قتل پیرمرد ۷۵ ساله در زابل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 قتل پیرمرد ۷۵ ساله در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری عاملان قتل پیرمرد ۷۵ ساله درشهرستان زابل خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: در پی مرگ مشکوک پیرمردی در یکی ازمحلات شهرستان زابل، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل، جسد پیر مردی ۷۵ ساله را که آثار کبودی در ناحیه گردن او مشهود بود مشاهده که جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و علت مرگ پیرمرد که خفگی با طناب بود مشخص شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: با توجه به اصرار اعضای خانواده مقتول مبنی بر فوت طبیعی او و تعجیل آن‌ها برای خاکسپاری و مقاومتشان برای جلگیری از انتقال جسد به پزشکی قانونی شک مأموران به اینکه قتل، توسط یکی از اعضای خانواده او صورت گرفته باشد بیشتر شد.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی شهرستان زابل پس از تحقیق از اعضای خانواده مقتول با اظهارات ضد و نقیض نوه ۱۷ ساله مقتول روبرو شده و با هماهنگی قضائی او را دستگر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل خاطر نشان کرد: این متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات تخصصی پلیس به قتل پدر بزرگ خود با همدستی مستأجر ۲۲ ساله مقتول به دلیل اختلافات موجود با وی اعتراف کرد.

او  با اشاره به دستگیری مستأجر ۲۲ ساله مقتول گفت: این متهم پس از دستگیری به قتل این پیرمرد اعتراف و اظهار داشت پس از بوجود آمدن اختلاف بین او و مقتول بر سر مبلغ اجاره بهای منزل، بهمراه نوه پیرمرد که مدتی با پدر بزرگ خود اختلاف داشت، نقشه تهدید به مرگ و ترساندن پیرمرد با هدف منصرف کردن او از بالا بردن اجاره بهای منزل را کشیدند و با انداختن یک طناب دورگردنش قصد داشتند که فقط او را بترسانند که پس از بالا گرفتن درگیری و مقاومت پیرمرد مجبور به خفه کردن او شدند.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه قتل فجیع شهرستان زابل ۷۵ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، حسین سرحدی، عضو هیأت علمی دانشگاه زابل ـ که سرپرستی دومین فصل کاوش آموزشی دانشگاه زابل در تپۀ پیرزال سیستان را به عهده داشت، گفت: گاه‌نگاری محوطه پیرزال بر اساس یافته‌­های سطحی، به دورۀ IV شهر سوخته نسبت دارد و ، جزئیات کشف بقایای معماری متعلق به دورۀ چهارم عصر مفرغ سیستان حدود دو هزار و ۵۰۰ تا دو هزار و ۳۰۰ پیش از میلاد  این معماری شامل بقایای ساختمانی یک خانه در لایۀ اول این محوطه است.

وی افزود: تپۀ پیرزال در ۶۰ کیلومتری جنوب زابل در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و در سال ۱۳۸۷ در فهرست آثار ملی ثبت شده است.
سرحدی ادامه داد: این تپه در سال ۱۴۰۲ از طرف دانشگاه زابل کاوش شده و مهم­ترین یافته‌های آن، یک سازه معماری متعلق به دورۀ چهارم عصر مفرغ سیستان حدود ۲۵۰۰ تا ۲۳۰۰ پیش از میلاد بود، که شامل بقایای ساختمانی یک خانه در لایۀ اول این محوطه است.
وی افزود: این خانه متشکل از تعدادی اتاق در حاشیۀ جنوبی یک حیاط مرکزی است.

دیگر خبرها

  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند