Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، مدیر و برخی اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی به همراه جمعی از مدیران، سردبیران، دبیران و خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری ها و رسانه های مختلف با حضور در شرکت ایران خودرو خراسان واقع در شهر جدید بینالود، پس از بازدید از سالن های تولیدی و آشنایی با همه مراحل تولید خودرو، در آیین امضای تفاهم نامه همکاری شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین، مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی گفت: امروز علاوه بر تکنولوژی ساخت خودرو در سالن‌های تولیدی این شرکت، شاهد نظم و همت عزیزانی بودیم که در عرصه جهاد اقتصادی فعال هستند.

مجتبی محمودی افزود: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان "جهش تولید"، نامگذاری شده است، این تفاهم نامه می تواند آغازی بر پیوند ارزشمند رسانه با صنعت باشد و این اتفاق و همدلی و ارائه اخبار جهادگران خط مقدم تولید خودرو، باعث اعتماد مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: افتتاح دفتر ارتباطات و رسانه شرکت ایران خودرو خراسان هم نشان دهنده اهمیت دادن این شرکت به رسانه است و قطعا رسانه هم در کنار ایران خودرو خراسان برای رقم زدن اتفاقات خوب از خطه خورشید خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: مهمترین مبحث در تولید، شناخت تامین کننده، تولید کننده و مصرف کننده از پروسه کاری یکدیگر است که رسانه ها و خانه مطبوعات در آشنایی ذینعفعان با یکدیگر می توانند مثمر ثمر باشند.

بیژن زاهدی فرد افزود: رسانه می تواند با ارائه راهکار و پیگیری آن تا حصول نتیجه به تولید کمک کند.

وی ادامه داد: در راه تولید، مشکلات و معضلات فراوانی وجود دارد که شناخت آنها و پیگیری برای حل آن می تواند از سوی رسانه دنبال شود. همه مشکلات در سایه تعامل رفع می شود و امیدواریم این تفاهم نامه در ادامه به تعامل بیشتر رسانه و صنعت بیانجامد.

در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی استان توسط مدیران دو مجموعه به امضا رسید.

 انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان ایران خودرو رسانه مطبوعات خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی شرکت ایران خودرو خراسان خانه مطبوعات تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان

ایسنا/گیلان مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: ۴۳۴ اثر به اولین جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان ارسال و از ۹ اثر برگزیده و یک رسانه برتر تجلیل شد.

میلاد ابراهیمی امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در اختتامیه اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: اولین جشنواره فصلی رسانه‌های استان گیلان با هدف نقش آفرینی جامعه خبری در توسعه استان و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای، افزایش رقابت مؤثر و سازنده در توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها، ارزیابی مهارت‌ها و شناسایی برترین‌های رسانه‌ای گیلان با همکاری اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان افزود: این جشنواره در محورهای فرزند آوری، جوانی جمعیت و بحران سالمندی، مدیریت شهری و مشارکت شهروندان، «رشت» شهر خلاق خوراک، اقتصاد کشاورزی و صنایع تبدیلی، نشاط آفرینی اجتماعی و امیدافزایی، نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه مبادلات تجاری و اقتصاد دریا محور، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی چالش‌های صنعت و معدن و کودک و نوجوان در بخش‌های گزارش مکتوب و مقاله، یادداشت و عکس برگزار شد.

وی گفت: ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و داوران با در نظر گرفتن روزآمد بودن و جامع بودن اطلاعات ۹ اثر را به عنوان اثر برگزیده انتخاب کردند که امروز از این ۹ فعال رسانه‌ای و همچنین یک رسانه برتر تقدیر ‌شد.

ابراهیمی تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا به سبب ارسال آثار در بخش‌های مختلف و مشارکت پرشور در نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان به عنوان رسانه برتر معرفی و از سردبیر این خبرگزاری تقدیر ‌شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: حمایت از برگزاری چنین جشنواره‌های رسانه‌ای زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم می‌کند.

گفتنی است، پونه نیکوی، سردبیر خبرگزاری ایسنا در اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» به عنوان رسانه برتر معرفی و تجلیل شد. سید جواد میرحسینی و امیر صالح غنجی در بخش عکس به ترتیب مقام اول و سوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کردند. مهری شیرمحمدی در بخش گزارش مکتوب با عنوان «بوستان کسمایی امروز و باغ چای دیروز» مقام دوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار