Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن جوان پرسپولیس اظهار امیدواری کرد این تیم بتواند در قطر نتایج خوبی را کسب کرده و جواز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

سعید حسین‌پور، هافبک جوان پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در آستانه سفر به قطر اظهار داشت: با وجود فصل سنگین و پرفشاری که داشتیم بدون وقفه تمرینات‌مان را پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق نظر کادر فنی و تمرینات‌مان را مناسب برای جام باشگاه‌ها انجام می‌دهیم و آماده‌ایم برای این که در تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا حضور موفقی داشته باشیم. امیدوارم در این بازی‌ها موفق شویم و بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم چون همه تیم های ایرانی این رقابت ها  نماینده ایران محسوب می شویمو برای موفقیت فوتبال کشورمان تلاش می کنیم.

هافبک جوان پرسپولیس در خصوص نفراتی که در فصل نقل و انتقالات به این تیم اضافه شده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدوارم همه این نفرات که همگی از مهره‌های خوب و تاثیرگذار تیم‌های قبلی‌شان بودند بتوانند به تیم کمک کنند و موفقیت‌های پرسپولیس ادامه‌دار باشد.

او در ادامه گفت: طبیعی است با حضور نفرات جدید برای ایجاد هماهنگی نیازمند زمان هستیم. در چند روز اخیر ولی تمرینات‌مان مختص به کارهای تاکتیکی بوده تا نفرات جدید با شرایط پرسپولیس آشنا شوند. با تفکرات کادر فنی، امیدوارم این نفرات بتوانند در کمترین زمان ممکن با ما هماهنگ شده و در کنار هم نتایج خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

حسین‌پور در مورد ایجاد فضای رقابتی در حضور نفرات جدید در پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنانی که به جمع ما اضافه شده‌اند، همگی بازیکنان خوبی هستند. بازی به هر حال رقابت باعث پیشرفت می‌شود. من تلاشم را می‌کنم که بتوانم با رقابتی که باهم پستی‌های خودم دارم، باز هم از سوی کادر فنی فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را به دست آورم.

او گفت: با توجه به فرصت‌های خوبی که در بازی‌های لیگ به دست آورده‌ام دوست دارم در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز این شانس را به دست آورم که برای پرسپولیس بازی کنم. من سطح بازی‌های آسیایی را خیلی دوست دارم و  معتقد هستم در این تورنمنت کیفیت بازی‌ها خیلی بالاست. به همین دلیل  برای این بازی‌ها انگیزه زیادی دارم و امیدوارم بتوانم همان نمایش خوبی که در لیگ داشتم را در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس داشته باشم.

حسین‌پور با اشاره به وضعیت بحرانی تیم التعاون عربستان، حریف اول پرسپولیس در 2 بازی اول در این تورنمنت اظهار داشت: این تیم در 7، 6 بازی اخیر خود نتایج بدی گرفته و با شکست‌های متوالی در وضعیت بحرانی به سر می‌برد. اگر بتوانیم در 2 بازی اول از این تیم 6 امتیاز کامل را بگیریم به لحاظ روحی شرایط‌مان در جدول عالی می‌شود و برای صعود از این مرحله وضعیت خوبی پیدا خواهیم کرد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا التعاون سعید حسین پور هافبک جوان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل مارینوس اوزونیدیس نیاز دارد. - اخبار ورزشی -

علیرضا کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل تیمش با مس رفسنجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، مس تیم باکیفیتی است و با آمدن محرم نویدکیا متحول شده. آنها بعد از آمدن این مربی شکست نخورده‌اند، ولی تمام هدف ما از این بازی گرفتن سه امتیاز است و برای شکست دادن مس به رفسنجان می‌رویم.

عقیلی: گل‌گهر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

 

وی در مورد عملکرد تیم گل‌گهر با هدایت مارینوس اوزونیدیس تصریح کرد: ما در چند بازی خیلی بدشانسی آوردیم و مستحق این بودیم که بیشتر امتیاز بگیریم. امسال تیم خوبی داریم و هدایت تیم هم برعهده اوزونیدیس است که واقعاً چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتیم. او یک جنتلمن است و از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد. فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل اوزونیدیس نیاز دارد.

کوشکی با اشاره به تقابل گل‌گهر با هوادار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یادآور شد: در این جام هر بازی حکم فینال را دارد و باید بازی به بازی جلو برویم. تمام هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و روی این موضوع حساب باز کردیم. امیدوارم از سد هوادار عبور کرده و در نهایت بتوانیم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی گرفته و به فینال راه پیدا کنیم.

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد عملکردش در این فصل هم به تسنیم گفت: از عملکردم راضی نیستم، امسال برخی اتفاقات برایم رخ داد و بعضی مصدومیت‌های کوچک باعث شد تا اذیت شوم. با این حال الان شرایط خوبی دارم و تلاش می‌کنم در ادامه بازی‌ها نمایش مؤثری برای تیمم داشته باشم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم