Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:41:06 GMT

هادی‌پور: برای موفقیت تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۳۱۳۶

هادی‌پور: برای موفقیت تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم

«آرمین هادی‌پور» در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: از اینکه پس از مدت‌ها اردوی تیم ملی تکواندو آغاز شد و توانستیم کنار هم تمرین کنیم، خوشحال هستم.

وی افزود: اکنون تمرینات را ادامه می‌دهیم تا برنامه‌های فدراسیون جهانی اعلام شود. چنانچه مبارزه‌ای پیش‌رو داشته باشیم، روند تمرینی هم متفاوت خواهد بود.

هادی‌پور توضیح داد: با آغاز اردوها، شرایط روحی تکواندوکاران تغییر می‌کند چراکه تمرینات انفرادی تاثیر منفی روی ما گذاشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا مشکلات زیادی برای جامعه و البته ورزش ایجاد کرده است و اعتقاد دارم به مرور زمان، شرایط بهتر خواهد شد.

تکواندوکار المپیکی ایران ادامه داد: می‌دانم که برخی حریفان خارجی تمرینات خود را زودتر از ما آغاز کرده‌اند و اکنون ما از آنها عقب هستیم. می‌توانم این مساله را با تمرینات خوب برطرف کرده و به شرایط آرمانی برسیم.

وی تکواندو را ورزش لحظه‌ها دانست و گفت: برای مدال المپیک قولی نخواهیم داد. با این حال من و میرهاشم حسینی برای بهترین عملکرد راهی توکیو می‌شویم تا بتوانیم موجب شادی مردم شده و مزد زحمات سال‌های اخیرمان را بگیریم.

هادی‌پور تصریح کرد: موفقیت در المپیک، مستلزم تلاش، برنامه ریزی و حمایت است تا بتوان با آرامش کار را دنبال کرد و به هدف رسید.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا آرمین‌ هادی‌ پور فدراسیون تکواندو المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا آرمین هادی پور فدراسیون تکواندو المپیک توکیو اختصاصی ایرنا آرمین هادی پور فدراسیون تکواندو المپیک توکیو اخبار کنکور هادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم ممیرو
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی