Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماکوتو یوکوهاری مشاور توکیو ۲۰۲۰، ادعا کرده است گرما ممکن است برای مسابقات المپیک و پارالمپیک سال آینده یک «کابوس» باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان همچنان بالا است، احتمال برگزاری مسابقات توکیو ۲۰۲۰ با تردیدهایی مواجه است. 

یوکوهاری استاد محیط زیست و طراحی شهری در دانشگاه توکیو، پیشنهاد کرده است حتی اگر مسابقات برگزار شود، ممکن است به خاطر گرما و رطوبت با آسیب‌های زیان‌بار همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او با بازگشت به المپیک ۱۹۸۴ لس‌آنجلس و تحلیل داده‌های آن، دریافت در بازه زمانی برگزاری مسابقات و آمادگی شهر میزبان برای آن، توکیو بالاترین میانگین دمای هوا را خواهد داشت.   به گزارش رویترز، یوکوهاری گفت: در ماه جولای امسال که قرار بود مسابقات برگزار شود، دمای هوا بسیار خنک‌تر از میانگین دمای شهر توکیو بود. زمانی که فشار ناشی از گرما و گرمازدگی پیش می‌آید، نه تنها دمای هوا یک مشکل است، بلکه رطوبت هم به مشکلات اضافه می‌کند. وی افزوده است: اگر هوا مانند امسال باشد، شرایط مناسب خواهد بود. اما اگر دمای هوا مثل این روزها یا سال قبل تغییر کند، یک «کابوس» در انتظار ما خواهد بود.

منبع: دانا

کلیدواژه: دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو

آفتاب‌‌نیوز :

مدافع مستحکم سپاهانی‌ها که در دیدار مقابل نفت آبادان با خطای مهاجم نفتی‌ها، یوسف کی‌شمس، به زمین افتاده و از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود، با گذشت حدودا یک ماه از آن مسابقه آرام آرام به شرایط مطلوب برای حضور در ترکیب سپاهان نزدیک می‌شود.

دانشگر در شرایطی که سپاهان را مشکی به نام کمبود مدافع تهدید می‌کند، در صورت رسیدن به فرم مناسب، مهره‌ای غیرقابل جایگزینی برای ژوزه مورایس خواهد بود که در این فصل روی این مدافع بوشهری تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

دانشگر، اما با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده و قرار است برای بازی با پرسپولیس همراه با تیم به تهران بیاید. البته حضور او در این بازی به نظر مورایس بستگی دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس