Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی هیئت اندیشه ورز تبلیغی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی اظهارکرد: بانوان نقش کلیدی در تاریخ انقلاب اسلامی داشته و این رسالت مهم همواره مورد دقت قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مهم ترین وظایف هیئات اندیشه ورز، انعکاس آگاهی و معرفت افزایی به جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی نژاد تصریح کرد: این هیئات اندیشه ورز، متشکل از بانوان عنصر موثر فرهنگی استان هستند و امروز مهم ترین مسئله، تبلیغ و ترویج اسلام ناب بوده و این رسالت به دوش بانوان فرهیخته است.

وی با اشاره به اینکه هجمه های دشمن علیه بانوان فراگیر شده است و هزینه های زیادی برای سست کردن بنیان خانواده ها در حال انجام است، گفت: لذا وظیفه بانوان فرهیخته در هدایت دهی و روشنگری جامعه سنگین است.

ولی نژاد با بیان این جمله که جمعیت بانوان فرهیخته استان دارای هویت است، افزود: هویت سرمایه است و امروز بانوان فرهیخته دارای این هویت هستند و باید از این هویت خوب که سرمایه و ثروت است در حوزه، دانشگاه و محلات استفاده کرد.

تعالی اجتماعی و خانواده محوری، اساس جامعه سازی است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان هم در این نشست گفت: هم افزایی، همدلی، احصاء ظرفیت ها و سیاستگذاری ها در جبهه انقلابی و دینی باید بر اساس خانواده محوری طراحی و عملیاتی شود، چرا که به فرموده مقام عظمای ولایت، سنگ بنای جامعه اسلامی را خانواده تشکیل می دهد و امروز دشمن برای ضربه زدن به این کانون تمدن ساز، تلاش می کند.

حجت الاسلام رضا دیلمی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در فصل جدید حرکت خود در گام دوم انقلاب اسلامی در همین راستا پا در میدان مجاهدت فرهنگی گذاشته است و هویت و ماموریت خود را بر اساس اسلام ناب، گفتمان سازی مبانی انقلاب اسلامی در جامعه، رصد و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از طریق راهبری زیست بوم تبلیغی به ویژه با استفاده از هسته های مقاومت فرهنگی مردمی و نقش آفرینی موثر در باز مهندسی عرصه های فرهنگی و اجتماعی با محوریت خانواده در مبارزه تمدنی بنا نهاده است لذا نقش بانوان در این حرکت بزرگ نقش بسیار موثری است.

وی ادامه داد: بحث در حوزه مباحث فرهنگی، عقیدتی و انقلابی مباحث گسترده ای است و نیازمند برنامه ای مدون است که بحمدالله قدم های خوبی برداشته شده است.

دیلمی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به بنیان خانواده، افزود: امروز هجمه های دشمن علیه بانوان و خانواده رو به افزایش است و با تمام قوای خود به میدان آمده است لذا وظیفه نهادهای فرهنگی و انقلابی بسیار سنگین است.

وی در ادامه با بیان این جمله از رهبر معظم انقلاب که در نظام اسلامی برونداد و حاصل تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان و جوانان باید تربیت انسان های مؤمن، خردمند، متفکر و اندیشمند، دانشمند، با نظم، انقلابی، دارای اخلاق اسلامی و در یک کلمه انسان های مجاهد و اهل عمل باشد، گفت: موضوع تربیت از مطالبات مهم رهبری که اخیراً هم بسیار ابراز نگرانی فرمودند لذا حرکت آموزش و پرورش کشور باید در تراز گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

کد خبر 5020298

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گرگان زنان محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس مراسم عزاداری آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه ماه محرم شهرکرد شیوع کرونا بانوان فرهیخته انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت اسلام هادی صاحبقرانی  در این مراسم  با گرامی داشت هفته معلم گفت: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محور‌ها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش  می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره  به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم

سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند