Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:41:45 GMT

قزوین جزو ۱۰ استان برتر کشور در زمینه کاریابی است

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۳۸۹۳

قزوین جزو ۱۰ استان برتر کشور در زمینه کاریابی است

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سید مرتضی دهقانی محمدآبادی توانمندسازی را راهبرد موثر کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خانواده های تحت حمایت دانست و افزود: این نهاد برای اجرای سیاست توانمندسازی از ظرفیت های مختلف درون و برون سازمانی استفاده می کند.

وی یادآورشد : توانمندسازی با اشتغال خانگی ، کاریابی و حمایت از اشتغال زایی مددجویان محقق می شود تا بتوانیم بستر زندگی عزتمندانه را برای محرومان فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت : این استان طی سال گذشته ۴۲۵ مورد و طی پنج ماهه سال جاری هم ۲۹۴ مورد اشتغال از طریق کاریابی برای مددجویان تحت حمایت فراهم کرده که در بررسی عملکرد سال ۹۸ جزو ۱۰ استان برتر کشور در این زمینه قرار گرفته است.

وی افزود: کسب چنین رتبه ای در حالی است که استان قزوین از استان های کوچک کشور است و به لحاظ وسعت جغرافیایی و جمعیت با برخی استان ها قابل قیاس نیست.

دهقانی محمدآبادی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های مختلف برای ایجاد اشتغال موجب شده تا بسته تشویقی برای کارفرمایان و صاحبان حِرَف مختلف تدارک دیده شده است که بر این اساس به ازای اشتغال هر مددجو ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به کارفرما اعطاء می شود.

وی تصریح کرد: برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بزرگ و اشتغال تعدادی بیشتری از مددجویان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد به طوری که در حال حاضر یکی از تولیدکنندگان در شهرستان آبیک با جذب نزدیک به ۱۰۰ مددجو، به ازای هر اشتغال ۵۰ میلیون تومان دریافت کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اشتغال را یک راهکار برای محرومیت زدایی ندانست و گفت: اشتغال راهی برای فقرزدایی نیست بلکه شاهراهی است که پایداری سیاست محرومیت زدایی را به دنبال دارد از این رو کمیته امداد امام (ره) با استفاده از توان و ظرفیت های مختلف درون و برون سازمانی به دنبال اجرای سیاست توانمندسازی است.

وی یادآورشد: یکی از برنامه های کمیته امداد در خصوص اشتغال زایی برای محرومان بر محور مشاغل نوین و فن آور استوار است تا ارزش افزوده هزینه و نیروی کار و بازدهی فرایند تولید به حداکثر برسد.

برچسب‌ها اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ره استان قزوین اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ره استان قزوین اخبار کنکور استان قزوین کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است