Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از اجرای پویش مشق احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار کرد: این پویش با هدف بسته‌بندی و توزیع لوازم‌التحریر ویژه مناطق محروم آغاز شده و این بسته‌ها در هشت نقطه کشور در نقاط محروم توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لوازم التحریر تهیه شده از سوی ستاد فرمان امام (ره) تولید شرکت‌های داخلی بوده و برای دانش‌آموزان دبستانی و دبیرستانی به تفکیک دخترانه و پسرانه فراهم شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: این بسته‌بندی‌ها تمامی نیاز یک دانش آموز دبستانی و دبیرستانی برای آغاز سال تحصیلی اعم از کیف، جامدادی آماده شده حاوی مداد، پاک کن، تراش، خودکار، دفاتر ۱۰۰برگ،۸۰ برگ و ۵۰ برگ به تفکیک خط دار و نقاشی به همراه مداد رنگی و خط کش ژله‌ای را فراهم کرده است.

حسین آبادی با اشاره به اینکه در محتوای فرهنگی نوشت افزار‌ها از شخصیت‌های داخلی مانند فیل‌شاه، شاهزاده روم، حسنی کوچولو و تمثال‌های شهدا با محوریت حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای عرصه سلامت استفاده شده است، گفت: مسجد مقدس جمکران نیز جهت تسهیل کار بسته بندی بخشی از این لوازم التحریر با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همکاری داشته است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.ehsan.ir و یا از طریق کد دستوری #۱۵*۴۰۳۰* در این کار خداپسندانه شریک باشندتا دانش آموزی نباشد که به خاطر لوازم التحریر از تحصیل باز بماند.

منبع: فارس

کلیدواژه: مسجد مقدس جمکران لوازم التحریر ستاد اجرایی فرمان امام پویش مشق احسان مسجد مقدس جمکران لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام رازیانی در  مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا تحت عنوان پویش دست های مهربانی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و فرماندار شهرستان سنندج و مدیر کل اموال تملیکی برگزار شد، اظهار داشت: تشکل های دینی رکن اصلی کمک به فقرا و نیازمندان هستند.

وی افزود: در پویش دست های مهربان تشکل های دینی در تمامی مراسمات و مباحثی که همیشه در طول سال به وجود می آید پیشقدم و مؤثر بودند؛ چه در مراسمات، مناسک و شعائر و چه در حوادث و وقایع طبیعی مانند زلزله که پیش می آید؛ الحمدلله همیشه این تشکل های دینی پیشقدم و فعال و تأثیرگذار در عرصه ها بوده اند.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: به همت و همیاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای آن رسالت اجتماعی و در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته های پوشاک برای خانواده های نیازمند و فقرا کرده اند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح پویش دست های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده که این بسته ها بعضا کمی متفاوت هستند و ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر به ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته ها تعبیه شده است که توسط تشکل های دینی و با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد نیازمند شناسایی و توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد