Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:19:57 GMT

تکریم از ۱۰ هزار بانوی مازندرانی فعال در دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۴۱۵۷

تکریم از ۱۰ هزار بانوی مازندرانی فعال در دفاع مقدس

ایسنا/مازندران رئیس کمیته بانوان ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران از تکریم ۱۰ هزار زن مازندرانی با مسئولیت‌های بهیار، پزشک، امدادگر و بسیجیان خط مقدم به مناسبت چهامین سالگرد دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سمیه قاسمی  طوسی در دومین جلسه ویدئوکنفرانسی کمیته بانوان ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان که با حضور مسئولین سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس تهران و کمیته بانوان مراکز استان ها برگزار شد، با بیان اینکه همان گونه که لشکر ویژه ۲۵ کربلا به عنوان یک لشکر خط‌ شکن و قوی در جنگ و دفاع مقدس نقش اثرگذاری داشت، از فعالیت ۱۴ هزار زن مازندرانی در امر پشتیبانی از جنگ خبر داد و اظهارکرد: این بانوان به‌صورت نامنظم در سال‌های دفاع مقدس دوشادوش مردان در امر جهاد فعالیت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته بانوان ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران همچنین از فعالیت ۵۴ ستاد، ۱۲۷ مقر، ۲۹ پایگاه و دو هزار و ۸۵ زن فعال در این عرصه خبر داد و گفت: همچنین زنان مازندرانی با جمع آوری ۲۳۰ میلیون تن خوراکی، ۱۶۰ میلیون متر پوشاک و ۲۳۰ میلیون تن اقلام غیرخوراکی و حجم گسترده‌ای از ملزومات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، در سنگر پشتیبانی جنگ فعال بودند.

وی از تکریم ۱۰ هزار زن مازندرانی با مسئولیت‌های بهیار، پزشک، امدادگر و بسیجیان خط مقدم به مناسبت چهامین سالگرد دفاع مقدس در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب در حوزه زن و دفاع مقدس، پخش ویژه برنامه رادیویی «مهربانوی ایثار» ویژه مادران و همسران شهدا، پخش ویژه برنامه تلویزیونی «پلاک هشت» از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال به شمار می‌آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دفاع مقدس بانوان مازندران تجلیل و قدردانی سالگرد دفاع مقدس کمیته بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرد که رقیه جلال نسب از خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

جلال نسب در فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان در تیم شهرداری سیرجان توپ زد که به همراه این تیم به عنوان سومی دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی