Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به دنبال تشکیل یک فقره پرونده کلاهبرداری در پلیس فتای همدان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان این مجموعه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق شواهد و اظهارات شاکی، متهم در فضای مجازی با او آشنا شده و در جریان مراودات خود از شاکی دعوت به سرمایه‌گذاری و خرید ارز مجازی برای کسب سود و درآمد بالا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس فتا استان همدان بیان کرد: متهم با دعوت شاکی به سرمایه‌گذاری به او وعده خرید ارز مجازی بیت‌کویین با مبلغ اندک داده بود و به دنبال کسب اعتماد این فرد در این راستا ۵۰ میلیون تومان از او برای خرید ارز مجازی دریافت کرد.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: سپس متهم به تماس‌های این سرمایه‌گذار پاسخی نداد بنابراین مالباخته برای پیگیری پرونده به پلیس فتا مراجعه کرد.

وی بیان کرد: با تحقیق فنی کارشناسان پلیس فتا جوان ۲۰ ساله ای که دانشجوی رشته کامپیوتر است شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی‌ها انگیزه خود از کلاهبرداری را کسب منافع مالی عنوان کرد. 

رییس پلیس فتا استان همدان اظهار داشت: شهروندان به توصیه‌ها و هشدارهای سایبری پلیس فتا توجه و آموزش‌های لازم در این زمینه را با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir دریافت کنند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان همدان کلاهبرداری ارز دیجیتال پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان کلاهبرداری ارز دیجیتال پلیس فتا همدان کلاهبرداری ارز دیجیتال پلیس فتا اخبار کنکور پلیس فتا خرید ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ یوسف شعبانی افزود: با پیش بینی‌های صورت گرفته، چهار هزار و ۲۷۶ پایانه فروشگاهی صنفی و ۱۷۳ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی خدمت رسانی می‌کنند.

او همچنین گفت: تاکنون ۴۹۱ هزار و ۵۱۰ خانوار این استان از کالا برگ الکترونیک استفاده و با یارانه دریافتی خود در این طرح اقدام به خرید کالا‌های اساسی کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان تصریح کرد: امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است و همه خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

طرح کالابرگ الکترونیک تاثیر مثبتی در تامین سبد معیشتی خانوار داشته و بدون تزریق نقدینگی کمک می‌کند تا مردم بتوانند از طریق کالابرگ الکترونیکی بخشی از مایحتاج ضروری خود را تامین کنند.

دیگر خبرها

  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • پلیس، گرداننده فراری چند شرکت هرمی را به کشور بازگرداند
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات