Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در متن پیام مشترک "ماموستا عبدالسلام امامی"، "ایرج شجاعی" و "جلال محمودزاده" آمده است: بار دیگر کینه‌توزان دین مبین اسلام و کوته بینان دموکراسی غرب با بازنشر کاریکاتوری موهن به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی توهین کردند.

در این پیام تاکید شده است: اگر چه دنیای به اصطلاح متمدن اروپایی و آمریکایی در طول سال‌های اخیر با به راه‌انداختن فتنه‌هایی چون داعش و طالبان سعی زیادی کردند تا چهره‌ای خشونت بار از اسلام را به نمایش بگذارند لیکن دستان در خون آغشته و پلیدشان اینبار به گونه‌ای دیگر رخ نمایان کرد؛ بازنشر کاریکاتور موهن علیه پیامبر اعظم صلوات الله علیه، نه تنها دل مسلمانان عالم، بلکه دل تمامی متدیّنین و آزادگان جهان را عمیقاً غصه‌دار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از پیام آمده است: در کجای تاریخ عقلانی بشریت، توهین به ادیان و پیامبران آنان، مولفه‌ای برای نشان دادن آزادی بیان قلمداد شده است؟ مسلمانان راستین، هرگز چنین رفتارهایی را فراموش نخواهند کرد؛ این اقدام جسارت بار، نشانه انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان اسلام ناب محمدی است و به منظور انتقام از شکست‌های پیاپی مستکبران در مقابله با آزادی‌خواهان جهان و پیروان مکتب توحید هر ازچند گاهی انجام می‌شود.

در ادامه این پیام اضافه شده است: پاسخ چنین اعمال دور از شان انسانی، اتکال به حضرت حق و برداشتن گام‌های مستحکم و عملی در راه شریعت نبوی و آگاه‌سازی و پرده برداشتن از چهره دروغین و مستکبرین جهانی است.

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس روز یازدهم شهریورماه در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) را بازنشر کرد.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی پیامبر اکرم مسوولیت اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی پیامبر اکرم مسوولیت اجتماعی مهاباد آذربایجان غربی پیامبر اکرم مسوولیت اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رضا عقیلی شنبه شب افزود: بر اثر واژگونی تراکتور در مسیر روستای قزلقوپی به قره قشلاق بخش مرکزی مهاباد فوری موضوع در دستور کار قرار گرفت و اورژانس در محل حاضر شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه راننده تراکتور از جاده منحرف شده و بر اثر واژگونی در کانال قدیمی آب جان خود را در صحنه از دست داد.

وی عنوان کرد: این حادثه نخستین فوت ناشی از واژگونی تراکتور است که در سال جاری برای روستاییان این شهرستان اتفاق افتاده است.

 به گفته کارشناسان راهنمایی و رانندگی تردد با سرعت مطمئنه، پرهیز از حضور در اراضی دارای شیب شدید برای شخم زمین و حرکت با سرعت پایین و مطمئنه در پیچ‌ها می‌تواند از بروز واژگونی تراکتور جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد