Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@13:49:16 GMT

تکذیب کرونایی بودن دانش آموز یکی از مدارس گرگان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۵۲۰۱

تکذیب کرونایی بودن دانش آموز یکی از مدارس گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روزهای گذشته در یکی از مدارس دخترانه گرگان یکی از دانش‌آموزان دچار مشکل شده و مدیران مدرسه بلافاصله برای وضعیت حال این دانش‌آموز با اورژانس 115 تماس گرفته و این دانش‌آموز برای پیگیری امور درمانی به بیمارستان منتقل شد.

مشاهده این صحنه برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها موجی از نگرانی را ایجاد کرد که بلافاصله شایعه کرونایی بودن این دانش‌آموز در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع، خبرنگار خبرگزاری فارس موضوع را پیگیری و به نتیجه‌ای خلاف شایعه مطرح شده دست یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: موضوع را پیگیری کرده و حتی جزئیات را از مدیر مدرسه جویا شدم و این دانش‌آموز به دلیل افت فشار خون دچار بی‌حالی شده که با اورژانس تماس گرفته شد و این دانش آموز به بیمارستان منتقل شد.

احسان گوهری‌راد از پیگیری روند درمانی و وضعیت عمومی این دانش‌آموز خبر داد و تاکید کرد: بر اساس اظهارات پزشکان بیمارستان و کادر درمانی این دانش‌آموز دچار افت فشار خون و کاهش قند خون معمولی شده و بلافاصله پس از پیگیری مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شد و مشکلی برای این دانش‌آموز وجود ندارد.

در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز این اظهارات تائید شد و این دانش‌آموز به هیچ عنوان علائم مرتبط با بیماری کویید-19 یا ویروس کرونا را نداشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش و پروتکل‌های موجود، هیچ اجباری در حضور دانش‌آموز در مدرسه وجود ندارد اما تمامی مدارس دایر و کلاس‌های بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل می‌شود و در صورتی که دانش‌آموزی تمایل به استفاده از آموزش‌های حضوری نداشته باشد می‌تواند از آموزش‌های غیرحضوری موجود استفاده کند.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا دانش آموز گرگان مدارس فضای مجازی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان دانش آموز خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی