Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:58:45 GMT

۱۵۰۰ شیر هیدرانت در اصفهان نصب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۵۵۷۴

۱۵۰۰ شیر هیدرانت در اصفهان نصب شد

محسن گلابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ شیر هیدرانت در سطح شهر اصفهان نصب شده است، اظهار داشت: سالانه ۵۰ شیر جدید به این تعداد اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه شیرهای آتش نشانی (هیدرانت) برای تأمین آب مورد نیاز برای اطفای حریق و آبگیری تانکرهای آب خودروهای آتش نشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اضافه کرد: در همه مناطق و محلات شهرداری اصفهان این شیرها نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این شیرهای مخفی در برخی مناطق در کنار مجتمع‌های آتش‌نشانی نصب شده است، تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از این شیرها در بازار اصفهان نصب شده تا بتوان در کمترین زمان ممکن بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

وی گفت: شیرهای هیدرانت به شبکه آبرسانی شهری وصل می‌شود و آب مورد نیاز آنها از این سیستم آبرسانی تأمین می‌شود.

گلابی با بیان اینکه متأسفانه اخیراً در برخی از مناطق حفظ و نگهداری از شیرهای هیدرانت با وجود همه تلاش نیروهای آتش نشانی به خوبی انجام نمی‌شود، تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم نسبت به حفظ و نگهداری این سیستم توجه داشته باشند و چنانچه مشاهده کردند افرادی غیر از آتش نشانان به این شیرها دسترسی پیدا کردند در کمترین زمان ممکن به سامانه ۱۲۵ و یا ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 5020414

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اصفهان آتش نشانی سازمان آتش نشانی محرم 99 ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس مراسم عزاداری آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شهرکرد ماه محرم شیوع کرونا آتش نشانی نصب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن

سرپرست دبیرخانه HSE شهر تهران از ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید سجاد موسوی درباره نظارت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ایمنی بوستان‌های پایتخت، گفت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و در راستای پیشگیری از وقوع حوادث و صیانت از جان شهروندان، طرح ارزیابی ایمنی بوستان‌های پایتخت به اجرا درآمد. 

وی با بیان اینکه این طرح توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد، گفت:  در این طرح  تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵ هزار و ۶۱۴ موارد ناایمن در این بوستان‌ها شناسایی شد که بر اساس پیگیری های صورت گرفته از تعداد مذکور هفت هزار و ۷۷۷ مورد رفع و ایمن‌سازی شد و موارد باقی‌مانده نیز در حال پیگیری و رفع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیرهای گرسنه | ویدئو
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان