Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی آتش سوزی مغازه گیم نت، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان را به خیابان اصلی زیتون کارمندی نبش فیروز نو رهسپار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مغازه گیم نت که بر اثر اتصال برق کمپرسور کولر ۲ تیکه دچار حریق و دود گرفتگی و افتادن مواد مذاب بر روی خودرو پژو ۲۰۶ پارک شده در جنب مغازه منجر به خسارت شده بود از سوی آتش نشانان در زمان کوتاهی مهار شد.

 قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی به علت اتصال فن تهویه در کوی ملت خیابان اقبال ۱۲ ساعت ۸ و ۳۳ دقیقه تصریح کرد: آتش نشانان آتش سوزی خودرو پراید در شهرک اهواز خیابان عمار ساعت ۱۳ و ۵۶ دقیقه را با نصب علایم راهنمایی و رانندگی در مسیر و استفاده از تجهیزات تخصصی اطفا کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: ساعت ۱۵ با حضور به موقع آتش نشانان آتش سوزی منزل مسکونی خیابان امام بین سلطانی و منصوری به علت اتصال محافظ برق یخچال اطفا شد. ضمن اینکه آتش سوزی انبار ضایعات در منطقه زرگان جنب مسجد امام حسین (ع) ساعت ۱۵ و ۴۳ دقیقه و آتش سوزی نیزار‌های مسیر بلوار فرودگاه ساعت ۲۲ و ۵۸ دقیقه توسط آتش نشانان مهارشد.

این مقام مسئول به وقوع آتش سوزی خودرو پژو ۲۰۶ ساعت ۱۶ و ۴۹ دقیقه در خیابان ۱۸ شرقی پادادشهر به علت اتصال در سیم کشی موتور خودرو اشاره و اظهارکرد: با عکس العمل سریع آتش نشانان و ایمن سازی محل حادثه، شعله‌های حریق خودرو مهار شد. همچنین زبانه‌های آتش خودرو پراید در حال حرکت در مسیر کوی پلیس پشت بازارچه ساعت ۲۳ و ۵۳ دقیقه به علت نشت بنزین درون موتور خودرو با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

او ادامه داد: تیم امداد و نجات آتش نشانی اهواز، ساعت هشت و ۴۳ دقیقه گربه‌ای که در دانشگاه آزاد واحد اهواز واقع در منطقه فرهنگ شهر، دردسر ساز شده بود را از دانشگاه خارج کردند و ساعت ۱۰ و ۱۲ دقیقه در اثر برخورد یک دستگاه خودرو کامارو اروندی و خودرو پژو پارس در خیابان ۱۳ شرقی کیانپارس، راننده مرد ۲۵ ساله خودرو پژو پارس مصدوم شد که ماموران امداد و نجات سازمان آتش نشانی بلافاصله اقدام به ایمن سازی محیط کرده و مصدوم را به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی سازمان آتش نشانی آتش نشانان خودرو پژو آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد، سر آتش یار علیرضا رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام حادثه واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ در بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌ ۵ آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در نبش فکوری ۶۵ اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل  بلافاصله نسبت به رهاسازی دو محبوس این حادثه اقدام کردند و آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی عنوان کرد:  علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم