Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایکل کوهن، وکیل خصوصی سابق دونالد ترامپ گفت که رئیس جمهور آمریکا غوطه‌ور در جانشین پیشین خود، باراک اوباما است و این غوطه‌وری را به حسادت نسبت داد.

به گزارش ایسنا به نقل از "هیل"، ریچل مادو از شبکه "ام‌اس‌ان‌بی‌سی"، به پاراگرافی در کتاب کوهن با نام "بی‌وفا" ارجاع داد که در آن کوهن اشاره کرده ترامپ ضرورتاً به ادعاهای کاذب مبنی بر اینکه اوباما خارج آمریکا متولد شده، باور نداشته است؛ بلکه ترامپ بیشتر به دنبال استفاده از مسائلی بود که "اذهان طرفداران او را مشوش کند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهن به مادو گفت: نفرت ترامپ از باراک اوباما ساده است: او سیاه‌پوست است، در هاروارد حقوق  خوانده، به عنوان بهترین شاگرد کلاسش فارغ‌التحصیل شده، بیانی فوق‌العاده شیوا دارد، و تمام چیزهایی است که ترامپ می‌خواهد باشد. و ترامپ نمی‌تواند این را بپذیرد. بنابراین اگر شما جای ترامپ باشید و نتوانید این‌ها را بپذیرید، چکار می‌کنید؟ به آن حمله می‌کنید.

کوهن در کتابش که روز سه‌شنبه منتشر شد، ادعا می‌کند که ترامپ در خلوت، مکرراً اظهارات نژادپرستانه‌ای درباره اوباما و نلسون ماندلا بیان می‌کرده است. او همچنین عکسی را از برنامه ویدئویی که قرار بود در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در ۲۰۱۲ پخش شود، منتشر کرد که در آن ترامپ یکی از هواداران اوباما را اخراج می‌کند. پخش این برنامه بعداً لغو شد.

وکیل پیشین رئیس جمهور همچنین به او توصیه کرده که کناره‌گیری کند، چرا که احتمالاً در دردسرهای حقوقی خواهد افتاد، مگر اینکه معاونش مایک پنس رئیس جمهور شود و او را عفو کند!

کاخ سفید قویاً ادعاهای کتاب کوهن را رد کرده است.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در بیانیه‌ای گفت: مایکل کوهن یک گناه‌کار سیاه‌رو و وکیل اخراجی است که به کنگره دروغ گفته است. او تمام اعتبار خود را از دست داده و دیدن آخرین تلاش‌هایش برای استفاده از دروغ، چندان مایه غافلگیری نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مایکل کوهن باراک اوباما دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش

 وکیل بابک زنجانی گفت: بیش از ۱۰ سال از مدت حبس موکلم می‌گذرد و مطابق قوانین و مقررات امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد.

به گزارش ایلنا، رسول کوپایه‌زاده درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی افزود: مطابق دادنامه قطعی شعبه ۳۸ دیوان عالی کشور اعلام شده که چنانچه بابک زنجانی بتواند بدهی خود را پرداخت کند مستحق برخورداری از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی است.

وی گفت: همانطور که سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد موکلم مشمول عفو شد و با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت حبس می‌گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد و دوران زندان به پایان رسیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نظر روزنامه کیهان درباره اعدام بابک زنجانی حکم اعدام بابک زنجانی با موافقت رهبری تبدیل به ۲۰ سال زندان شد

دیگر خبرها

  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا