Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:50:11 GMT

مذاکره ادامه دارد؛ امید بالای یونایتد به جذب سانچو

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۵۸۴۷

مذاکره ادامه دارد؛ امید بالای یونایتد به جذب سانچو

گل می‌گوید مذاکرات منچستریونایتد و بوروسیا دورتموند برای انتقال جیدون سانچو ادامه دارد و یونایتد برای جذب سانچو در این مذاکرات پیشرفت‌هایی بدست آورده.

به گزارش "ورزش سه"، گل مدعی است درحالیکه مذاکرات بین دو باشگاه منچستریونایتد و بوروسیا دورتموند برای انتقال جیدون سانچو به اولدترافورد ادمه دارد، شیاطین سرخ به برخی منابع خبری اعلام کرده اند که در این مذاکرات پیشرفت‌هایی بدست آورده اند و امیدشان برای جذب سانچو به مراتب بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اوله گنار سولسشر همچنان برای جذب سانچو به باشگاه فشار می‌آورد و او را هدف اول نقل و انتقالات تابستانی تیمش می‌داند. این در حالی است که میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند با این انتقال به شدت مخالف است و بارها اعلام کرده که پدیده انگلیسی در دورتموند خواهد ماند و جایی نخواهد رفت. اما گل حالا مدعی است مذاکره بین دو باشگاه از طریق یک واسطه همچنان جریان دارد و یونایتد می‌گوید به پیشرفت‌هایی دست یافته است.

 

پیشتر گفته می‌شد دورتموند برای جلوگیری از جدایی سانچو قیمت او را 120 میلیون یورو اعلام کرده. قیمتی که با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از بحران کرونا پرداخت آن برای باشگاه ها عملاً غیرممکن است. از سوی دیگر یونایتد هم دیگر نمی خواهد اشتباه خود در جذب الکسیس سانچس با رقمهای بالا را تکرار کند.

 

اما گل در گزارش اخیر خود مدعی است یونایتد با ایجنت جیدون سانچو درباره مبالغ و دستمزدها به توافق خوبی رسیده و حالا تنها منتظر توافق نهایی با باشگاه بوروسیا دورتموند است.

 

 

منچستر یونایتد بروسیا دورتموند جیدون سانچو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد بروسیا دورتموند جیدون سانچو جیدون سانچو جذب سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد