Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس جمهور با بیان اینکه مدیران مناطق آراد تسهیلات لازم برای سرمایه گذاری را فراهم کنند، گفت: باید همه امکانات لازم را در اختیار سرمایه گذار بگذاریم و موانع تولید را برداریم خصوصا در سالجاری که سال جهش تولید است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز و در آیین بهره برداری از طرح های ملی سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه مدیران مناطق آراد تسهیلات لازم برای سرمایه گذاری را فراهم کنند، اظهارداشت: باید همه امکانات لازم را در اختیار سرمایه گذار بگذاریم و موانع تولید را برداریم خصوصا در سالجاری که سال جهش تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کشور بزرگ و پهناوری داریم که منابع عظیم و بزرگ، آب و هوای متنوع و امکان سرمایه گذاری های مختلف دارد، افزود: مدیران در مناطق آزاد آمادگی دارند سرمایه داخلی و خارجی جذب کنتند و جذب سرمایه داخلی در اولویت است و سرمایه باید جذب و تبدیل به کالا شود. 

رییس جمهور با بیان اینکه امروز با افتتاح هتل در کیش ۱۷ هزار تخت برای گردشگران و مسافران آماده شدريال خاطرنشان کرد: این عدد قابل ملاحظه ای است لذا زمانی که از کرونا عبور کنیم این مناطق می توانند بیشتر از این جذب گردشگر داشته باشند. 

وی با اشاره به شرایط تحریم و دشمنی‌های آمریکا علیه مردم گفت: ما همچنان در برابر قلدر صفتان ایستادگی می کنیم.

بیشتر بخوانید:  بهره برداری رسمی از ۵۸ طرح ملی در مناطق آزاد توسط رییس جمهور

 

تکمیل می‌شود/ 

 

برچسب ها: حسن روحانی رییس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهور سرمایه گذاری رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، هواشناسی فارس میزان بارش باران در مناطق مختلف استان فارس را تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز اعلام کرد.
بر اساس اعلام هواشناسی فارس، بیشترین میزان بارش سامانه اخیر که از دیروز در فارس فعال شده است، مربوط به فراشبند با ۳۷ و ۴ دهم، فیروزآباد ۳۵ و ۶ دهم و لار ۳۳ میلی متر است.
در این سامانه در شیراز هم ۸ و نیم میلی متر باران باریده است.
میزان بارش در دیگر مناطق به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود