Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:04:35 GMT

هفت واحد تولیدی در بروجرد مشمول طرح بخشودگی جرایم شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۶۳۳۱

هفت واحد تولیدی در بروجرد مشمول طرح بخشودگی جرایم شد

حمید آزادبخت روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها که برخی راکد و برخی نیمه فعال بودند بین ۱۰تا ۱۹سال به دلیل مشکلات پیش آمده در بانک صنعت و معدن بلاتکلیف مانده بود در نشستی با حضور صنعتگران، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و اداره صمت در دفتر مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور مسائل و مشکلات این واحدها برطرف که تثبیت اشتغال را بدنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این واحدها شامل شرکتهای رئوف سنگ ، سراب سنگ، نگین پروفیل لرستان، الماس برش، شرکت تعاونی کوه زاگرس، نمک زردانه، تولید کمک فنر گرادکو که سالها مشکل آنها بحالت مزمن درآمده بود با دستور مدیرعامل بانک صنعت معدن تسهیلات ارزی آنها بصورت پرداخت ریالی و با  به نرخ روز دریافت تبدیل و قسط بندی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: با دستورمدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور پرداخت تسهیلات واحد تولیدی قند شیرین گستر  که ۱۰ سال است از چرخه تولید خارج و  یکی از واحدهای راکد شهرستان محسوب می شد به زودی به چرخه تولید باز خواهد گشت.

وی تاکید کرد: این واحدها از مجموع ۵۰ واحد صنعتی بازرسی شده هستند که مشکلات انها شناسایی و درنشست با  مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور مشکل آنها برطرف شد.

آزادبخت افزود: یکی از مشکلات جدی حوزه صنعت بروجرد  که تاکید نماینده بروجرد را در حضور مدیرعامل بانک صنعت را در پی داشت حمایت و پشتیبانی از بانک صنعت و معدن شعبه بروجرد بود و امتیازات منفی که در گذشته برای این شعبه محسوب می شدند که با قول  مساعد دستور مدیر عامل مورد بررسی جدی  قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: از زحمات مدیر بانک صنعت و معدن بروجرد که نهایت سعی را در حل نمودن مشکلات حوزه صنعت دارند تقدیر و تشکر نمود.

برچسب‌ها بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان اخبار کنکور بانک صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی