Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@02:30:08 GMT

راه اندازی اورژانس هوایی بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۶۴۴۱

راه اندازی اورژانس هوایی بجنورد

تین نیوز

جلسه تبادل نظر برای پیشرفت اورژانس هوایی کشور و راه اندازی اورژانس هوایی بجنورد با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور و فرمانده هواناجا برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور با سردار نیک نژاد فرمانده هوا ناجا در زمینه راه اندازی اورژانس هوایی بجنورد و همچنین تبادل نظر درباره پیشرفت اورژانس‌های هوایی کشور و اورژانس هوایی تهران دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه اندازی اورژانس هوایی یکی از اقدامات مهم سازمان اورژانس کشور در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. توسعه اورژانس هوایی در تهران و سراسر کشور یکی از اهداف سازمان اورژانس است که در این جلسه ابعاد آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

چالش‌های پیش روی توسعه اورژانس هوایی و نیازسنجی‌ها از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است؛ در این جلسه صابریان رئیس اورژانس تهران، سرور رئیس اورژانس هوایی کشور، قادری رئیس اورژانس هوایی تهران، سردار نیک نژاد، کاپیتان کریمی و سرهنگ شکوری حضور داشتند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رئیس سازمان اورژانس کشور راه اندازی اورژانس هوایی سازمان اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد

در جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان، راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا بررسی شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

تأکید رئیسی بر حضور گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد
  • اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد