Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارخانه کاشی و سرامیک تندیس ابریشم سرخس دقایقی قبل با دستور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، دقایقی قبل کارخانه کاشی و سرامیک تندیس ابریشم سرخس با دستور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن روحانی در مراسم افتتاح ۵۸ طرح سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه کشور گفت: امروز در مناطق ویژه شاهد افتتاح ۲۱ طرح مهم هستیم، برای مردم ما حائز اهمیت است که در سراسر این سرزمین به صورت یک کارگاه پروژه‌های بزرگ به ثمر رسیدند و یکی پس از دیگری به بهره‌برداری می رسند.

رئیس جمهور سپس دستور افتتاح پروژه‌های مناطق ویژه از جمله کارخانه کاشی و سرامیک تندیس ابریشم شهرستان سرخس را به صورت ویدیو کنفرانس اعلام کرد و این واحد صنعتی با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان‌رضوی، حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن، امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان سرخس در محل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به بهره‌برداری رسید.

کارخانه کاشی و سرامیک تندیس ابریشم سرخس با حجم سرمایه‌گذاری ارزی 22.7 میلیون یورو و ریالی ۱۳۰ میلیارد تومان احداث شده و برای ۶۵۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهره برداری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه نشست اعضای هیأت دولت با استانداران با حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزرای کابینه و استانداران به میزبانی وزارت کشور برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: حدود ۷۰۰ - ۸۰۰ روستا در استان خوزستان به صورت کامل آسفالت شده است که رضایت‌مندی صددرصدی مردم روستا را به همراه داشته است.

وی افزود: با مساعدت قرارگاه امام حسن (ع)، پتروشیمی‌ها و جذب بیشتر اعتبارات آلایندگی‌ها نیز شرایط بهتر خواهد شد.

به گزارش مهر، در این نشست پیرامون برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مسائل مختلف کشور و سیاست‌های دولت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 6097650

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور